اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر 8/ مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال قزوین:

فضای مجازی فرصتی برای انتشار مفاهیم انقلاب است

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای انتشار مفاهیم ناب انقلاب اسلامی و ترویج و تبیین ارزش‌های آن است.

فضای مجازی فرصتی برای انتشار مفاهیم انقلاب است

سعید پورایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر اظهار کرد: حضور گسترده و با برنامه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به منظور ترویج انقلاب اسلامی می‌تواند به خوبی مفاهیم و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را تبیین و ترویج کند.

وی افزود: امروز فضای مجازی به واسطه در دسترس بودن، اثربخش و فراگیر شده و به دلیل فراهم بودن امکان کسب اطلاعات با صرف کمترین زمان و هزینه، استفاده از این فضا گسترش یافته است.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: به همین منظور باید محصولات حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با نگاهی جدید، ویژه و بسته به نیاز قشرهای مختلف مصرف کننده، از طریق وب سایت‌ها، وبلاگ‌ها و فضای مجازی به چند زبان زنده دنیا گسترش داد.

پورایمانی تصریح کرد: با توجه به سانسورهای شدید خبری از طریق استکبار، فضای مجازی بستر و فرصت مناسبی برای انتقال پیام به خیل گسترده مردم جهان است تا مردم آزادی‌خواه جهان، انقلاب اسلامی را سرلوحه و الگوی فعالیت‌های خود قرار دهند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با بیان اینکه امروزه گستره عظیمی از تبلیغات دشمنان در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: بی‌توجهی به این موضوع، به طور حتم آسیب‌های جدی به تفکر جوانان کشور به عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی را در پی دارد و از همین رو است که ضرورت توجه به این قشر در فضای مجازی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی را از طریق تولید فکر و مطالب جذاب، منطقی و گفتمان نو برای جوانان میسر دانست و گفت: به همین منظور برای ترویج فرهنگ در این بستر باید در تمام سطوح اعم از زیرساخت، شبکه و نرم‌افزار برنامه‌ریزی صورت گیرد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی صحیح نیازمند تفکر بیشتر است، ادامه داد: هرچه برنامه‌ریزی در فضای مجازی قوی‌تر باشد، به همان نسبت نیز نتایج مطلوب‌تری به دست می‌آید.

پورایمانی اذعان داشت: در همین راستا هنرمندان و متخصصان این عرصه به عنوان سربازان پیشتاز مقابله با جنگ نرم دشمن پا به عرصه می‌گذارند و با تولید محصولات انقلابی و ارزشی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین خاطرنشان کرد: مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین نیز با وجود کمبود منابع مالی موجود در دولت، در حد توان خود از طریق تولید محصولات دیجیتال، نرم‌افزاری و پویانمایی، برپایی کارگاه‌های آموزشی به صورت آنلاین و برگزاری نشست با فعالان این عرصه ورود پیدا کرده است تا بتواند در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارد.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول