اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد

معاینه 1750 بیمار در شمال سیستان و بلوچستان توسط پزشکان‌ هلال احمر اصفهان‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 750 بیمار تاکنون توسط پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر اصفهان با مشارکت داوطلبان ‌سیستان و بلوچستان در قالب کاروان سلامت در شمال سیستان و بلوچستان معاینه شدند.

معاینه 1750 بیمار در شمال سیستان و بلوچستان توسط پزشکان‌ هلال احمر اصفهان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: این کاروان شامل 10 پزشک متخصص جراح عمومی، اعصاب و روان، پوست، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی و متخصص چشم از استان اصفهان و 30 پزشک متخصص، پرستار و کادر درمانی عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان است که به مدت 5 روز در منطقه سیستان به محرومان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

راشکی ادامه داد: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور به استان سیستان و بلوچستان، منطقه سیستان سفر کردند و از کاروان سلامت بازدید و از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و داوطلبان این سازمان در ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

راشکی افزود: تاکنون یک هزار و 750 بیمار ویزیت شده‌اند و سه کودک مبتلا به بیماری‌های قلبی، پوستی ساکن در روستاهای سیستان و بلوچستان شناسایی و هزینه درمان آنها توسط پزشکان داوطلب پرداخت شده است.

‌‌انتهای پیام/75009/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول