اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه:

کاروان سلامت هلال احمر استان به منطقه محروم سرفیروزآباد اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تیم درمان اضطراری (برپایی سامانه صحرایی) جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در قالب کاروان سلامت به منطقه محروم سرفیروزآباد اعزام شد.

کاروان سلامت هلال احمر استان به منطقه محروم سرفیروزآباد اعزام شد

عادل شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تیم درمان اضطراری (برپایی سامانه صحرایی) جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه امروز در قالب کاروان سلامت به منطقه محروم سرفیروزآباد اعزام شد.

شفیعی تصریح کرد: این تیم از ساعت هفت صبح امروز تا شب به ‌منظور ویزیت، توزیع دارو و مداوای بیماران به منطقه محروم روستای چنار و روستاهای همجوار اعزام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ارائه خدمات و دارو در این کاروان به‌ صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: دو تیم درمان اضطراری در راستای تامین سلامت انسان‌ها به ‌صورت یک‌روزه در مناطق مذکور به ارائه خدمات مختلف پزشکی می‌پردازند.

شفیعی خاطرنشان کرد: تاکنون هشت کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به مناطق محروم استان اعزام شده و بیش از 10 هزار نفر از خدمات دارویی، ویزیت و پزشکی استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کاروان سلامت تمام امکانات و تجهیزات لازم پزشکی، خودروی درمان و آمبولانس را با خود به همراه دارد گفت: پزشکان متخصص، ماما، پزشکان عمومی، پرستاران و روان‌شناسان اعضای کاروان سلامت را تشکیل می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه، برخی افراد در مناطق محروم امکان مراجعه به پزشک را نداشته متذکر شد: فعالیت کاروان سلامت در مناطق محروم تاثیر مثبتی در تامین سلامت این افراد دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در پایان اذعان داشت: کاروان سلامت اعزامی به منطقه محروم سرفیروزآباد به بیش از یک‌هزار نفر خدمت ارائه می‌کند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول