اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

دغدغه مدیران رسانه‌ها را در شورای تامین مطرح می‌کنم

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه رسانه‌ها باید در کنار مدیران اجرایی به پیشبرد اهداف نظام، کمک کنند، گفت: دغدغه مدیران رسانه‌ها را در شورای تامین این استان مطرح خواهم کرد.

دغدغه مدیران رسانه‌ها را در شورای تامین مطرح می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در نشست با تعدادی از اعضای بسیج رسانه فارس، با بیان اینکه خواسته‌های ما همان مطالبات رسانه‌ها است، اظهار داشت: همان‌گونه که در عرصه اقتصادی به کارآفرین‌ها نیاز داریم، رسانه‌ها نیز باید در  سهم خود به‌نوعی کارآفرینی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس افزود: رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی از نوع نگاه‌ها به سرمایه‌گذاران گرفته تا ناهنجاری‌های اجتماعی، جرائم خشن، زورگیری، اعتیاد و ... باید در کنار مدیران اجرایی یاری‌دهنده در رفع معضلات و مشکلات باشند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در امور بدون کمک رسانه‌ها ممکن نمی‌شود، گفت: تعامل رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شورای اطلاع‌رسانی و دیگر شوراها باید همیشگی باشد.

فیروزآبادی در پایان سخنان خود وعده کرد که این‌گونه نشست‌های تعاملی همچنان ادامه خواهد یافت و از نظرات مدیران رسانه‌ها در زمینه‌های گوناگون بهره خواهیم برد.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز نیز در این جلسه به بیان چگونگی شکل‌گیری بسیج رسانه استان فارس پرداخت و تصریح کرد: این تشکل نخستین بار در کشور با حضور سردار فرماندهی سپاه فجر استان فارس و فرمانده سازمان بسیج کشور در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) پا به عرصه وجود گذاشت.

ایمان امیری‌نژاد افزود: مدیران می‌توانند از ظرفیت بسیج رسانه فارس با وجود پیشکسوتان عرصه اطلاع‌رسانی این استان  به بهترین نحو استفاده کنند.

در این جلسه برخی مدیران رسانه‌ها در استان فارس به بیان دغدغه‌های حوزه کاری خود پرداختند.‌‌

انتهای پیام/‌2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول