اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه سپاه فتح خبر داد

برگزاری همایش قشر بسیج رسانه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش قشر بسیج رسانه در سالن شهید شوشتری سپاه فتح این استان خبر داد.

برگزاری همایش قشر بسیج رسانه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

سید محمدلطیف ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یاسوج اظهار داشت: همایش قشر بسیج رسانه روز چهارشنبه نهم بهمن ماه جاری در سالن شهید شوشتری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

*برگزاری نشست خبری با فرمانده سپاه فتح همزمان با همایش قشر بسیج رسانه

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست خبری با سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به صورت همزمان با این همایش خبر داد و گفت: در این نشست خبری سردار امیری پاسخگوی سئوالات خبرنگار در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

ارجمند، ایجاد جبهه رسانه انقلابی در مقابل رسانه‌های غربی، دشمن‌شناسی و تبیین رسانه‌ها و تحکیم ساخت درونی قدرت توسط رسانه‌ها را از اهداف مهم بسیج رسانه‌ و برنامه‌های اجرایی این نهاد عنوان کرد و گفت: با چهار اصل قانون‌گرایی، وحدت ملی، اسلام و بصیرت‌افزایی می‌توان به جایگاه واقعی رسانه‌ای خود دست یابیم.

*هیچ رسانه معاندی در کهگیلویه و بویراحمد نداریم/وحدت رویه و ولایت‌مداری شاخصه اصلی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با وجود جوان بودن دارای کیفیت مناسب در عرصه اطلاع‌رسانی هستند و بدون شک روند روبه رشد رسانه‌های استان ادامه خواهد داشت.

ارجمند ابراز داشت: تمامی رسانه‌های استانی کهگیلویه و بویراحمد ولایت‌مدار هستند به گونه‌ای که رسانه معاند با نظام در استان وجود ندارد و همه در راستای منویات رهبری حرکت می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی دارای وحدت رویه خوبی هستند، عنوان کرد: امیدواریم وحدت رسانه‌ها به همین نحو ادامه داشته باشد.

وی افزود: برگزاری جلسات ادواری با رسانه‌های استان از برنامه‌های اصلی این نهاد است و تاکنون چندین جلسه با رسانه های مکتوب و مجازی داشتیم و سعی کردیم از نظرات اهالی رسانه در پیش‌برد برنامه‌‌های بسیج رسانه بهره ببریم.

انتهای پیام/82008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول