اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بررسی 232 اثر

جشنواره هنر و رسانه کرمان به خط پایان رسید

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: اختتامیه جشنواره دوسالانه هنر و رسانه استان کرمان در هفت رشته برگزار می‌شود.

جشنواره هنر و رسانه کرمان به خط پایان رسید

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اختتامیه جشنواره دوسالانه هنر و رسانه استان کرمان در هفت رشته در هشتم اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اختتامیه جشنواره دوسالانه هنر و رسانه حوزه هنری استان کرمان در بخش‌های تیتر، یادداشت، مصاحبه، گزارش خبری، گزارش غیرخبری، صفحه‌آرایی صفحه فرهنگ و هنر، طراحی کلی نشریه  و خبر در محل فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار می‌شود.

سالاری عنوان کرد: 232 اثر از سوی نشریات و خبرگزاری‌های استان کرمان در هفت بخش به دبیرخانه سومین جشنواره دوسالانه هنر و رسانه رسید.

وی برگزاری جشنواره هنر و رسانه را ابتکاری نوین در عرصه روزنامه‌نگاری استان کرمان برشمرد و ابراز داشت: این جشنواره به عنوان بستری مناسب برای حضور هنرمندان، فعالان و اساتید مطرح مطبوعاتی و زمینه‌ای برای ارتقای بخش فنی محتوای حوزه رسانه می‌تواند پاسخی مناسب به‌شمار آید.

این مسئول فرهنگی افزود: جشنواره هنر و رسانه با هدف پویاتر شدن و رشد هنر در جامعه، بالا بردن کیفیت اطلاع‌رسانی در زمینه هنر، آشنایی هر چه بیشتر با فنون کار با رسانه برگزار می‌شود.

سالاری همچنین سنجش توانایی‌های فعالان هنر در عرصه رسانه، تقویت روزنامه‌نگاری تخصصی، ارتقای محتوای بخش فرهنگ و هنر و همچنین بالا بردن سطح علمی شرکت‌کنندگان با برپایی کارگاه‌های آموزشی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره هنر و رسانه استان کرمان ذکر کرد.

انتهای پیام/80019/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول