اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر:

رسانه‌ها در انعکاس اخبار شورا نگاه سیاسی نداشته باشند

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: رسانه‌ها در انعکاس اخبار شورا نگاه سیاسی نداشته باشند.

رسانه‌ها در انعکاس اخبار شورا نگاه سیاسی نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی‌اکبر شمسا صبح امروز شورای شهر بوشهر اظهار داشت: اگر رسانه‌ها رعایت عدل و انصاف را داشته باشند و نوشتن حقایق بپردازند تمایل داریم که اصحاب رسانه در تمامی جلسات شورا حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید در جهت پیشبرد اهداف شورا از اصطلاحات سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی باید فاصله بگیرند و در انعکاس خبرهای شورا نباید با نگاه سیاسی به انعکاس اخبار بپردازند.

عضو شورای شهر بوشهر یکی از دلایل ضربه خوردن بوشهر را پرداختن به مسائل، با نوع نگاه سیاسی به آنها دانست و گفت: پرداختن به مسائل با نگاه سیاسی می‌تواند شکست‌های جبران ناپذیری را شهر به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم شورای شهر اصفهان که بعد از شورای تهران از توانایی بالایی برخوردار است را الگو قرار دهیم، بدون شک به این نکته پی خواهیم برد که تمام اعضای شورای اصفهان از یک گروه سیاسی نبوده‌اند ولی توانسته‌اند با اتحاد و همدلی جدای از هرگونه تفکر سیاسی به مسائل و مشکلات شهرشان بپردازند و در برطرف کردن مشکلات عملکرد بسیار خوبی را داشته‌اند.

شمسا در ادامه از دامن زدن به اصطلاحات اصولگرایی و اصلاح طلبی انتقاد کرد و بیان کرد: وقتی یک رسانه برای انعکاس شورا بدون پرداختن به مسائل سیاسی در برطرف کردن مشکلات شهر خود کوشش می‌کند شکی نیست که با عملکرد خوب و همراه با رضایت عمومی همراه خواهد شد.

عضو شورای شهر بوشهر خود را جدا از هرگونه طیف سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: بدون هرگونه پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی نهایت تلاش خود را در جهت خدمت به مردم بوشهر انجام خواهم داد.

وی در ادامه رسانه را یکی از ابزار تقویت شورا دانست و گفت: رسانه می‌تواند با انعکاس صحیح و مطلوب اخبار مرتبط با شورا، به شورا برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته کمک کند.

تصویب طرح تداوم جلسات شورا به‌صورت علنی

در پایان اظهارات هر یک از اعضای شورا پیرامون برگزاری علنی و یا غیر علنی جلسات شورا، این لایحه رای گیری شد و با آراء موافق اکثریت اعضا مصوب شد جلسات شورا همانند روند گذشته به‌صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول