اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرضا:

توسعه امکانات گردشگری از ارکان پیشرفت روستاهای شهرضا است

بخشدار مرکزی شهرضا گفت: توسعه امکانات گردشگری از ارکان پیشرفت روستاهای شهرضا است.

توسعه امکانات گردشگری از ارکان پیشرفت روستاهای شهرضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محسن یونسی ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع مدیران شهرستان شهرضا اظهار کرد: روستاهای تابع شهرستان شهرضا به لحاظ برخورداری از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند و بر همین اساس بهبود امکانات زیرساختی در این عرصه‌ها در طول چند سال گذشته در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اصلاح ساختار اداری و اجرایی حاکم بر نظام مدیریتی بخش مرکزی شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های بنده در طول چند سال گذشته بوده است و تاکنون موفقیت‌های قابل توجهی در این عرصه‌ها محقق شده است.

بخشدار مرکزی شهرضا با اشاره به اینکه توسعه امکانات فرهنگی در روستاها به عنوان یک راهبرد اساسی جهت توسعه یافتگی این مناطق مطرح است، افزود: از سال 90 تاکنون با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان تحولات گسترده‌ای در سطح 23 روستای تابع شهرستان ایجاد شده که انتظار داریم شاهد تداوم این رویکرد ارزنده باشیم.

وی توسعه صنعت گردشگری را از مهم‌ترین نیازمندی‌های کنونی روستاهای شهرضا برشمرد و ادامه داد: وجود اماکن زیارتی و طبیعت مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روستاهای شهرستان به شمار می‌رود که طرح شناسایی نقاط مستعد به شکل جدی از چند سال گذشته در این حوزه اجرایی شده است.

یونسی با اشاره به احداث کمپینگ گردشگری روستای اسفرجان با محوریت بخش خصوصی گفت: برهمین اساس انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم در جهت توسعه صنعت گردشگری روستایی باشیم.

انتهای پیام/63011/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول