به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلاور بزرگنیا امشب در آیین افتتاحیه نمایشگاه «صد آگهی صد خاطره» در سالن اجتماعات ادارهکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، اظهار داشت: مازندران قابلیتها و ویژگیهای ممتازی دارد.
وی بیان داشت: امیدواریم صحبتهایی که درباره تبلیغات و برندسازی محصولات این استان میشنویم، سرنوشت حرفهای مشابه را پیدا نکند.
بزرگنیا با بیان اینکه تبلیغات یک هنر است، تصریح کرد: همانطور که یک نقاش باید اجزای کار خود را بشناسد و نگاه درست و خلاقانهای را به مخاطب منتقل کند، در تبلیغات نیز باید همین ویژگیها وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه فاصله زیادی بین فضای علمی و محیط اجرایی وجود دارد، یادآور شد: باید این فاصله را کاهش دهیم تا ایدهای که در فضای علمی تولید میشود را بتوان بهدرستی در محیط اجرایی، به کار بست.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر سادهترین تعریف تبلیغات را معرفی محصول بدانیم، باید بررسی کنیم و ببینیم که محصولات گردشگری را چگونه معرفی کردهایم.
جاذبه گردشگری ایران برای اروپاییان کویر است
وی ادامه داد: در بررسی نمایشگاههایی که در اروپا داشتیم مشاهده کردیم که بیشترین پوسترها از استانهای شمالی و سرسبز است در حالی که باید میدانستیم آنچه یک اروپایی را برای دیدن ایران تحریک میکند، کویر است.
بزرگنیا با اشاره به اینکه بازارهای هدف گردشگری را نمیشناسیم و این ضعف تاکنون وجود داشته است، خاطرنشان کرد: هیچ برنامه میانمدت، کوتاهمدت و یا بلندمدتی برای تدوین سیاستهای تبلیغاتی و معرفی ایران به بازار جهانی گردشگری نداریم و از افرادی که در این زمینه، ایده ارائه کنند استقبال میکنیم.
وی با بیان اینکه باید گردشگری را یک محصول دید، افزود: برندسازی در حوزه گردشگری از اقداماتی است که باید صورت گیرد.
به گزارش فارس، نمایشگاه عکس «صد آگهی صد خاطره» تا دهم بهمنماه در محل ادارهکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران دایر است و در حاشیه این نمایشگاه در عصر روز دهم بهمنماه همایش تبلیغات و برند برگزار میشود.
انتهای پیام/86007/غ30/ض1002