اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

خدمات گردشگری در مازندران گسترده شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با بیان اینکه باید به گردشگران خدمات نوین ارائه دهیم، گفت: خدمات گردشگری نه فقط در غرب استان بلکه باید در شرق استان هم گسترده شود.

خدمات گردشگری در مازندران گسترده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی احسانی صبح امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی در سالن اجتماعات ساختمان معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران، اظهار داشت: نخستین جلسه کارگروه گردشگری را با همه نواقص تحمل کردیم در این جلسه هم برداشتم این است که برای سرمایه‌گذاری در استان مشکل و ریسک است.

وی با بیان اینکه مسئولان برای اشتغال استان فکر کنند، تصریح کرد: صنعت گردشگری باید توسعه یابد.

احسانی با اشاره به اینکه موقعیت استان، فضا را برای حضور گردشگر فراهم کرده است، گفت: اگر این همه موانع جلوی سرمایه‌گذار بگذاریم چگونه مشکل اشتغال را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه فضای خوبی برای ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کردیم، تصریح کرد: اما وقتی وارد مسائل اجرایی می‌شویم موانع دست و پاگیر زیادی وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران یادآور شد: باید راهکارهای قانونی را بررسی کنیم و افزایش ریسک برای توسعه گردشگری استان را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه متناسب با اختیارات قانون باید در این زمینه پیش برویم، گفت: در مواردی که از اختیارات مدیران کل است، وقت دیگران را نگیریم و این روند را اصلاح کنیم و وارد بحث‌های سیاستی شویم.

احسانی خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری می‌تواند شغل و ارزش افزوده ایجاد کند و وضعیت مردم منطقه را تغییر داده و وضعیت درآمدی را افزایش دهد.

وی یادآور شد: دست سرمایه‌گذار را باید بیشتر بفشاریم.

احسانی با بیان اینکه باید به گردشگران خدمات نوین ارائه دهیم، تصریح کرد: خدمات گردشگری نه فقط در غرب استان بلکه باید در شرق استان هم گسترده شود.

وی یادآور شد: برای ورود سرمایه‌گذار به حوزه گردشگری باید جاذبه سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول