اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه شهرستان سقز:

14 روستای سقز در دهه فجر گازرسانی می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان سقز از گازرسانی به 14 روستای شهرستان سقز در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

14 روستای سقز در دهه فجر گازرسانی می‌شود

نادر فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سقز با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ارتباط با پروژه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر اظهار داشت: 34 پروژه در شهرستان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال طی دهه فجر افتتاح می‌شود.

فخری از افتتاح طرح‌ گازرسانی به 14 روستای شهرستان سقز خبر داد و گفت: گازرسانی به روستاهای رحیم‌آباد، علی‌آباد، طومار قامیش، قلعه کهنه صاحب، گلتپه، لگزی، خانقاه شیخ، چوملو، تیزآباد، چاغرلو، بالاقلو، پرچم، اخضرآباد و اسلام آباد صاحب با اعتبار 42 میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها خواهند بود که با این احتساب تعداد روستاهای گازرسانی شده به 80 روستا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت دین و ارزش‌های دینی پیروز شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته که باید این دستاوردها را به مردم معرفی کنند.

این مسئول برگزاری مناسب و پرشکوه برنامه‌های این دهه را زمینه‌ساز شادی روح شهدا، امام شهدا (ره) و قدردانی از تلاش‌های نظام و شهروندان شهرستان سقز دانست.

فرماندار ویژه شهرستان سقز همچنین به تاثیرگذاری برنامه‌ها بر روی نسل جوان اشاره کرد و گفت: قشر جوان و نوجوانی که در انقلاب 57 حضور نداشتند باید با دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند و آگاه باشند که عزت و سربلندی ایران اسلامی به چه قیمتی حاصل شده است.

فخری، بهره‌برداری از 3.5 کیلومتر بزرگراه شمال جنوب حد فاصل شهر صاحب و گردنه محمودآباد و افتتاح قطعه حسن سالاران بسطام جاده سقز مریوان را از جمله طرح‌های حوزه زیرساخت برشمرد.

وی،افتتاح خانه ژیمناستیک، احداث سالن مطالعه دانش‌آموزی در روستای سنته، بهره‌برداری از ساختمان کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان در صاحب، افتتاح هشت پروژه مخابرات، افتتاح 20 واحد مسکن مقاوم‌سازی شده، کلنگ‌زنی میدان عرضه دام زنده در روستای قشلاق صالح بیگ از دیگر طرح‌هایی است در که سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرماندار سقز در پایان اذعان داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، برگزاری جشن‌های خیابانی، چراغانی کردن معابر و خیابان‌ها، برپایی جایگاه‌های صلواتی، پیش‌بینی اقدامات ترافیکی و... از جمله فعالیت‌های این ایام است.

انتهای پیام/79010/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول