اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای پروژه‌های گازرسانی 123 روستای آذربایجان غربی ‌‌

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از ‌اجرای پروژه‌های گازرسانی 123 روستای آذربایجان غربی ‌‌خبر داد.

اجرای پروژه‌های گازرسانی 123 روستای آذربایجان غربی ‌‌

سید امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت مجموعه شرکت گاز اجرای خطوط انتقال گاز در بخش شهری و روستایی استان است.

وی در رابطه با پروژه‌های گازرسانی در استان‌ افزود: در قسمت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بودجه عمومی، برای طرح‌های گاز‌رسانی به روستاها اعتبار منظور شده و مانند سایر طرح‌های عمرانی با ساز و کارهای معمول به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: پروژه‌های گازرسانی 123 روستا در مرحله اجرا بوده و 149 روستا در مرحله انتخاب پیمانکار هستند که بر حسب اعتبارات، اقدامات لازم در آنها انجام خواهد گرفت.

رضوی یادآور شد: به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان، شبکه و خطوط انتقال گاز در استان اجرا و نصب شده که 340 روستا و 34 شهر استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی در مورد اینکه چند درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی هستند، افزود: 34 درصد جمعیت روستایی و 98 درصد جمعیت شهری از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی اذعان داشت: در سال‌های اخیر مجموعه انتقال گاز کشور و استان در مسیر بی‌پایان تعالی گام‌های خوبی برداشته و با توجه به اینکه استان آذربایجان‌ غربی یکی از پهناورترین استان‌های کشور است، توزیع گاز و اجرای خطوط انتقال گاز در مسیرهای کار ، بسی مشکل و سختی بوده و امید است با همکاری و مساعدت مردم و مسئولان بتوانیم هر ساله این روند انتقال گاز را افزایش دهیم.

رضوی تاکید کرد: میزان مصرف در آذربایجان‌ غربی 19 میلیون و 584 هزار و 969 متر مکعب بوده که با احتساب مشترکان استان به ازای هر مشترک 29 هزار و 47 متر مکعب بوده است.

وی در مورد بیشترین و کمترین میزان مصرف گاز در استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیشترین میزان گاز مصرفی مربوط به شهرستان ارومیه و کمترین میزان مصرف در شهرستان ایواوغلی است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص بودجه کافی بتوانیم، عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای استان آذربایجان‌غربی را تکمیل کنیم تا همه از این نعمت خدادادی استفاده کنند.

انتهای پیام/61007/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول