اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 بهمن‌ماه

یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت خبر داد و گفت: یادواره روحانی شهید نورالدینی 17 بهمن در گلزار شهدای دهدشت برگزار خواهد شد.

یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بهنام صمدی‌فرد عصر امروز در کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان کهگیلویه، برنامه‌های این کمیته را تشریح کرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران از ظلم استکبار خواند و اظهار داشت: دهه پر فروغ فجر بخشی از تاریخ ایران اسلامی است که گذشته را از آینده جدا کرده است.

صمدی‌فرد تصریح کرد: در فجر انقلاب، اسلام تولد دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و ماندگار است و باید با عظمت و شکوه پاسداشت شود.

این مسئول تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در دهه فجر را لازم دانست و با بیان اینکه استقلال، اقتدار و عزتمندی ملت ایران از مهمترین دستاوردهای انقلاب است، ابراز داشت: نظام اسلامی در طول این مدت در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جهش عظیمی داشته است.

صمدی‌فرد از دهه فجر به عنوان فرصتی مغتنم برای تداعی اهداف و برکات انقلاب و ارج نهادن به منزلت و جایگاه والای انقلاب در جهان یاد کرد و گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی مردم و نعمت گرانقدر ولایت فقیه با قدرت و صلابت در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده است.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه پرشکوه فجر انقلاب در دهدشت خبر داد و افزود: پاسداشت یاد و خاطره نخستین شهید انقلاب در کهگیلویه از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر کهگیلویه به شمار می‌رود.

صمدی‌فرد در ادامه ابراز داشت: همزمان با غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا در سطح شهرستان، یادواره روحانی شهید سید علی نورالدینی در گلزار شهدای دهدشت برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مراسم شب شعر و خاطره با حضور خانواده‌های شهیدان را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد و گفت: جشن بزرگ انقلاب با حضور ایثارگران و اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران کهگیلویه است.

صمدی‌فرد نواختن زنگ انقلاب، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب و زنگ انشا با موضع ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش دهدشت برشمرد و تصریح کرد: 130 گلزار شهدا در سطح شهرستان نیز غبارروبی خواهند شد.

انتهای پیام/82016/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول