اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خبر داد

فعالیت 15 نهاد ورزشی مردمی در دشتستان

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از فعالیت 15 نهاد ورزشی مردمی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 15 نهاد ورزشی مردمی در دشتستان

علی حاجیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ورزش در اسلام مورد تاکید بسیار زیادی است و بزرگان اسلام همواره نسبت به ترویج فرهنگ ورزش اهتمام خاصی دارند.

وی افزود: امسال در راستای ترویج فرهنگ ورزش و تفریحات سالم اهتمام خاصی داریم و در شهرها و روستاهای مختلف این مهم نهادینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خاطرنشان کرد: شناسنامه‌دار کردن ورزشکاران و ساماندهی آنها در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و البته هیئت‌های ورزشی باید همکاری لازم را داشته باشند.

حاجیانی تصریح کرد: حمایت از باشگاه‌های ورزشی و تقویت ورزشکاران و تیم‌ها در رشته‌های مختلف مورد توجه قرار دارد و امیدواریم با همکاری سایر مسئولان بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی از فعالیت 15 نهاد ورزشی مردمی در دشتستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون 25 باشگاه ورزشی فعال و 15 نهاد مردمی ورزشی در شهرستان دشتستان وجود دارند که جامعه ورزشی دشتستان در آنها فعالیت دارند.

حاجیانی بیان کرد: دشتستان دارای جمعیت و وسعت بسیار زیادی است و سابقه ورزشی بسیار خوبی نیز دارد که با افزایش فضاهای ورزشی و توسعه اماکن ورزشی می‌توانیم افتخارات گذشته ورزشی این شهرستان را تکرار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خاطرنشان کرد: سرکشی به روستاهای دوردست و حمایت از ورزشکاران و تکمیل اماکن و فضاهای ورزشی در این مناطق در دستور کار قرار دارد و همه توان خود را در این مسیر به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول