اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

5 مدیر جدید در دشتستان معرفی شدند

در آیینی با حضور مسئولان، پنج مدیر جدید در دشتستان معارفه شدند.

5 مدیر جدید در دشتستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان، مدیر جدید آب و فاضلاب شهری دشتستان، مسئول بیمه سلامت دشتستان و شهرداران کلمه، آبپخش و شبانکاره معارفه شدند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید به بهترین شکل از عهده آن برآید و همه باید برای رفاه و آسایش شهروندان اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد گفت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای رشد و توسعه این شهرستان باید از توانمندی و ظرفیت موجود نهایت بهره را ببریم.

وی یادآور شد: مسئولان باید به نقاط مختلف شهرستان سرکشی کنند و با مشکلات و نقاط ضعف آشنا شوند تا بتوانند خدمات لازم را ارائه دهند. 

امام جمعه آبپخش نیز با تبریک فرا رسیدن ایام فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر نباید فقط در ظواهر باشد بلکه باید مفاهیم انقلابی نیز برای مردم بازخوانی شود.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی افزود: با توجه به تهاجمات فرهنگی و دشمنی‌های آشکار آمریکا و برخی کشورهای غربی، وظیفه مسئولان داخلی است که در راستای معرفی آرمان‌های الهی و انقلابی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما پرشور و فهیم هستند و واقعیت‌ها را درک می‌کنند، گفت: بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی باید به معنی تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های الهی باشد تا نسل جوان نسبت به مبانی اعتقادی و واقعی، بصیرت پیدا کنند. 

در این آیین حسین رمضانی به عنوان مدیر آب و فاضلاب دشتستان، محمد حیدری مسئول بیمه سلامت، امیرعلی توسلی به عنوان شهردار کلمه، حسین عباسی به عنوان شهردار آبپخش و محمد برزگر به عنوان شهردار شبانکاره منصوب شدند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول