اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کامیاران:

104 میلیارد ریال پروژه ‌دهه فجر در کامیاران افتتاح می‌شود

معاون فرماندار کامیاران ‌گفت:‌ 104 میلیارد ریال پروژه در دهه فجر امسال در کامیاران ‌افتتاح می‌شود.

104 میلیارد ریال پروژه ‌دهه فجر در کامیاران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، کریم پیری عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در کامیاران اظهار داشت: امسال ضرورت دارد تا جشن‌های انقلاب با توجه به هجمه‌های گسترده غرب علیه نظام اسلامی با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: باید ضمن ایجاد انسجام و وحدت‌رویه در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر، سطح کیفی و محتوایی برنامه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

معاون فرماندار کامیاران گفت: موضوع مورد نظر ما در برنامه‌ها ارزش‌هایی است که انقلاب بر اساس آن صورت گرفته و موجب شده تا امروزه ایران در جهان حرف اول را بزند.

پیری ضمن اشاره به تشکیل 9 کمیته در قالب ستاد گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر، گفت: این کمیته‌ها در شهرستان کامیاران تشکیل شده است و تمامی ادارات در آن دخیل هستند.

وی با اشاره به نقش پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای حضور همه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن الزامی است تا ما به عنوان مرکز توجه تمامی نگا‌ه‌ها بخصوص نگاه‌های فتنه‌انگیزانه به ایران اسلامی به دشمنان ثابت کنیم که اتحاد مردم مانع از تحقق برنامه‌های آنان است.

معاون فرماندار کامیاران تصریح کرد: 134 پروژه عمرانی در بخش مرکزی کامیاران و بخش موچش با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیارد و 400 میلیون ریال آماده افتتاح است که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی در ادامه بر آذین‌بندی سطح شهر تاکید کرد و اظهار داشت: اگر چه شهرداری موظف به آذین‌بندی سطح شهر است اما مردم نیز به یقین به صورت خودجوش در این جشن شرکت می‌کنند و این همان چیزی است که استکبار از آن می‌هراسد.

پیری در پایان گفت: در راستای برگزار کردن باشکوه مراسمات این ایام، ادارات باید نهایت همکاری با ستاد داشته باشند.

انتهای پیام/79018/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول