اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 118 پروژه همزمان با دهه فجر در ملایر

فرماندار ویژه ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 118 پروژه همزمان با دهه فجر با اعتبار 260 میلیارد ریال در ملایر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 118 پروژه همزمان با دهه فجر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزاد بخت عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 36 سال گذشته اظهار داشت: امروز وظیفه همه مسئولان و مردم حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید مسیر رشد و توسعه را به بهترین شکل طی کنیم، افزود: به طور حتم، نقش رهبری و جایگاه ولایت فقیه در این زمینه نقش بی‌بدیلی است.

فرماندار ویژه ملایر خطاب به مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بر خدمت بی‌منت به مردم تاکید کرد و گفت: مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و باید برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی به پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر در ملایر اشاره کرد و افزود: همزمان با دهه فجر 118 پروژه و طرح افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

آزادبخت اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 260 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد پروژه 106 پروژه افتتاح و 12 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در ادامه به بودجه سال جاری در شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: از 510 میلیارد ریال بودجه‌ای که امسال برای اجرای 237 پروژه عمرانی در این شهرستان پیش‌بینی شد، تاکنون میزان تخصیص این اعتبارات 23 درصد بوده است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه میزان تخصیصی بودجه در شهرستان‌های استان نسبت به خود استان کمتر است گفت: برخی ادارات استان میزان تخصیص شهرستان را پایین نگه می‌دارند.

وی بیان داشت: این در حالی است که درصد تخصیص در خود استان بالا است و در این راستا توجه مدیران استان در این زمینه نسبت به شهرستان‌ها باید بیشتر شود.

وی با تأکید بر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: اداراتی که میزان تخصیص اعتبارات آنها در سال جاری پایین‌تر از میانگین تخصیص استان و شهرستان است، باید در فرصت باقیمانده برای تخصیص اعتبارات استفاده کنند.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه بر برنامه‌ریزی بهتر برای بودجه سال آینده گفت: در این راستا توجه به مناطق محروم در اولویت بودجه سال 93 شهرستان است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی ملایر نیز بیان داشت: در مجموع 20 درصد از اعتبارات استان همدان در سال جاری سهمیه شهرستان ملایر است.

ایرج کریمی از اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مذهبی و مساجد این شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: از این میزان، 2 میلیارد و 100 میلیون ریال به اداره اوقاف، 4 میلیارد و 900 میلیون ریال به حوزه علمیه و 2 میلیارد و 140 میلیون ریال به میراث فرهنگی اختصاص یافت.

انتهای پیام/89013/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول