اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد

افزایش 33 درصدی دستگیری فعالان مواد مخدر در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: 71 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی امسال در اسدآباد کشف و ضبط شده که با دستگیری 317 نفر، در این زمینه 33 درصد رشد داشتیم.

افزایش 33 درصدی دستگیری فعالان مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، محسن اقبالیان ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه این شورا همراه با نگاه اجرایی و مقابله، دارای رویکرد فرهنگی نیز باشد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر روز به روز بیشتر می‌شود که مقابله با این وضعیت نیاز به تلاش و تعامل همه دارد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر بخشی از مأموریت‌های پلیس را به خود اختصاص داده است، افزود: در موضوع سرقت‌ها از جمله سرقت کابل‌های برق مشاهده می‌کنیم که بیشتر سارقان به مواد مخدر اعتیاد دارند.

فرمانده انتظامی اسدآباد با بیان اینکه بر اساس سهمیه‌ای که استان به ما داده، 45 معتاد تابلو و پرخطر در سه مرحله جمع‌آوری و به استان معرفی شد، تصریح کرد: آمار موجود در زمینه معتادان پرخطر 80 نفر بود که بر اساس سهمیه 45 نفر را به استان معرفی کردیم.

وی اضافه کرد: با هماهنگی دادستان شهرستان 20 نفر نیز به کمپ‌های مجاز شهرستان معرفی شدند.

اقبالیان ابراز داشت: البته این کمپ‌ها در زمینه نگهداری این افراد معتاد، با مشکل مواجه هستند و باید چاره‌ای برای این امر اندیشید.

وی از کشف 71 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان در طول 10 ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان کشفیات به صورت خرد و گرمی جمع‌آوری شده است.

فرمانده انتظامی اسدآباد با بیان اینکه 317 نفر از معتادان و افراد قاچاقچی را نیز دستگیر کرده‌ایم، تصریح کرد: در این زمینه نیز نسبت به مدت مشابه پارسال 33 درصد افزایش دستگیری داشتیم.

وی با بیان اینکه طی 10 ماه امسال چهار باند مواد مخدر متلاشی شده‌، افزود: در این خصوص نسبت به مدت مشابه سال گذشته 300 درصد افرایش داشته‌ایم.

انتهای پیام/89008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول