اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

افزایش کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: میزان کشف مواد مخدر در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی

یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: میزان کشف مواد مخدر در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش یافته است، که این موضوع مرهون دقت عمل ماموران و همکاری اقشار مختلف جامعه است.

وی به شناسایی نقاط آلوده و استفاده از سگ‌های موادیاب در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: اقشار مختلف جامعه برای شناسایی و دستگیری توزیع‌کننده‌ها و تولیدکننده‌های انواع مواد مخدر با پلیس نهایت همکاری را می‌کنند، چرا که در این صورت فرزندان خود را مقابل آسیب‌های مختلف بیمه کرده‌اند.

وی به افزایش هفت درصد دستگیری قاچاقچی در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: در طول شش ماه سال جاری در مقایسه با شش ماه سال گذشته حدود هفت درصد دستگیری قاچاقچی افزایش یافته، و میزان کشف کالای قاچاق هم 28 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بر لزوم ورود به عرصه پیشگیری تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس پیشگیری در جامعه از میزان وقوع جرایم مختلفی ممانعت به عمل آورده و جوانان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی مصون می‌کند، بنابراین برای توسعه دامنه فعالیت‌های این مجموعه تلاش می‌شود.

انتهای پیام/61002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول