اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان خبر داد

برگزاری جلسه نیازسنجی آموزش روستاییان در تاکستان

فرماندار تاکستان گفت: جلسه هماهنگی و نیازسنجی آموزش روستاییان شهرستان تاکستان تشکیل شد.

برگزاری جلسه نیازسنجی آموزش روستاییان در تاکستان

علی اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: نظر به لزوم آموزش و بالا بردن راندمان کاری جلسه‌ای هماهنگی و نیاز سنجی آموزش روستاییان با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین در محل این فرمانداری تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه کارشناسان ستادی فنی و حرفه‌ای استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، مرکزی و قزوین بیان کردند امروزه توسعه آموزش روستایی یکی از شاخص‌های موفقیت کشورها محسوب می‌شود که لازمه آموزش مناسب نیروی انسانی ماهر و کارآمد است که در این میان نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌‌ای غیر قابل انکار است.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه، تأمین نیاز جامعه ضروری است، بیان کرد: آموزش بر اساس تقویم تدوین شده می‌تواند در افزایش اثربخشی دوره‌های آموزشی و ایجاد مشاغل پایدار و جدید و بروزرسانی اطلاعات شاغلان روستایی و توانمندسازی روستاییان مؤثر باشد.

اکبریان اضافه کرد: نیازسنجی آموزشی فرآیندی در راستای اولویت‌بندی این نیازها به منظور دستیابی برنامه‌ریزان و مجریان به درک روشن در تمام مراحل برنامه‌ریزی است که برای بهبود تولیدات روستایی تهیه برنامه جامع برای توسعه اشتغال در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته و ارتقای سطح درآمدی زندگی روستاییان و توسعه عدالت اجتماعی و رفع محرومیت از مناطق روستایی مؤثر است.

وی عنوان کرد: در پایان این جلسه مقرر شد بخشداران هماهنگی لازم را با دهیاران تابعه برای برداشت صحیح اطلاعات به منظور ارزیابی دقیق‌تر انجام دهند.

فرماندار تاکستان ادامه داد: همچنین مقرر شد در جلسه ستاد ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر در فرم‌های تکمیل شده از سوی دهیاران برای اتخاذ تصمیم نهایی بررسی شود.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول