اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تاکستان:

الگوهای قرآنی وقف در تاکستان ترویج یابد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تاکستان گفت: الگوهای قرآنی وقف باید در شهرستان تاکستان بیش از پیش ترویج یابد.

الگوهای قرآنی وقف در تاکستان ترویج یابد

فرهاد مرادخانی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به جایگاه آموزه‌های الهی در جامعه دینی اظهار کرد: توجه به نور معنویت و استفاده از الگوهای قرآنی برای سعادت در جامعه اسلامی مورد نیاز است.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه و امامزاده‌ها در این راستا بهترین و ارزشمندترین اماکن معنوی برای نزدیکی با نام و یاد الهی هستند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان تصریح کرد: به هر اندازه امروز متولیان فرهنگی به ویژه روحانیون برای اشاعه فرهنگ والای اسلامی و ارزش‌ها در سطح امامزاده‌ها و بقاع متبرکه تلاش کنند به همانند میزان دست‌یابی به اهداف دینی امکان‌پذیر می‌شود.

این مسئول به نقش و تاثیر رسانه در گسترش فرهنگ وقفی در شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: وقف سنت حسنه‌ای است که در تمام ادوار تاریخ انسان‌های نیک‌اندیش به آن عمل کرده و در حد توان از دوران کوتاه عمر بیشترین استفاده را کرده‌اند و این سنت حسنه در تمامی ادیان الهی از سوی پیامبران بزرگ به انواع مختلف اشاعه یافته است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان با بیان اینکه اتحاد و انسجام نیاز جامعه اسلامی است، اظهار کرد: این مهم باید به عنوان رکن اساسی برای رفع تهدید دشمنان مورد اهتمام و عمل به هنگام قرار گیرد.

مرادخانی خاطرنشان کرد: هنر امام راحل نیز در گسترش روحیه اتحاد امت‌های اسلامی بسیار ستودنی است همچنانکه امروز با تاسی به ولایت در راستای اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی باید تلاش کرد و اثرگذاری داشت.

انتهای پیام/77005/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول