اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی دیجیتال در قزوین

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت دانش دیجیتالی و ترویج استفاده صحیح از فناوری، مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین همزمان با دهه فجر کارگاه‌های آموزشی تخصصی به صورت رایگان برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی دیجیتال در قزوین

سعید پورایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرا رسیدن سی‌ و پنجمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلابی همه جانبه بود که کشور را به سمت رشد و تعالی حرکت داد امروز ما باید با استفاده از فضای مجازی این انقلاب و ارزش‌های آن را به سرتاسر جهان صادر کنیم.

وی افزود: فضای مجازی ظرفیت بالایی در انتقال پیام انقلاب اسلامی دارد به همین منظور باید محصولات حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با نگاهی جدید و بسته به نیاز قشرهای مختلف مصرف‌کننده، از طریق وب سایت‌ها، وبلاگ‌ها و فضای مجازی به چند زبان زنده دنیا گسترش داد و از این ظرفیت برای هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر استفاده کنیم.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین به تشریح برنامه‌های دهه فجر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین پرداخت و گفت: دیدار فعالان مجازی با نماینده ولی فقیه در استان، عطرافشانی گلزار شهدا، ارائه مشاوره رایگان به خانواده‌ها در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اینترنتی با همکاری پلیس فتا و ارائه مشاوره رایگان به خانواده‌ها در خصوص استفاده صحیح از فناوری‌های جدید از جمله برنامه‌های این مجتمع در دهه فجر است.

پورایمانی یادآور شد: با توجه به اهمیت دانش دیجیتالی و رسالت این مرکز در خصوص ارتقا سطح دانش دیجیتالی شهروندان و ترویج استفاده صحیح از فناوری، مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین همزمان با دهه فجر کارگاه‌های آموزشی تخصصی به صورت رایگان برگزار می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است و افراد برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس قزوین حد فاصل میدان عدل و میدان میرعماد مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین مراجعه یا با شماره تلفن 3365820 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول