اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 4 هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در زنجان

حافظ باباپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این اداره به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اقدام به افتتاح 9 طرح در استان زنجان کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از افتتاح هشت طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی یاد کرد و افزود: این افتتاح‌ها روز سه‌شنبه هشتم بهمن صورت خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت راه روستایی قلایچی، قیطور، سردهات و زنگی افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح 37 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه و آغاز این طرح از سال 1391 بوده است.

وی به اجرای راه روستایی فونش آباد اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح که از سال 1389 آغاز شده است 5 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

باباپور با اشاره به اختصاص 7 هزار و 500 میلیون ریالی برای احداث راه روستایی اسدآباد تصریح کرد: این راه از سال 1390 با بودجه استانی در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه راه روستایی مسگر به طول 305 کیلومتر در دهه فجر افتتاح می‌شود، اعلام کرد: برای ساخت این راه از سال 1391 بودجه استانی بالغ بر 6 هزار و 500 میلیون ریال صرف شده است.

این مسئول ادامه داد: برای راه روستایی باریکاب، شین و چراغ حصار که به طول 907 کیلومتر است 18 هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی استفاده شده است.

وی از افتتاح راه روستایی حمزه‌آباد، توت آغاجی و امام کندی با طول یک هزار و 405 کیلومتر یاد کرد و بیان داشت: برای اجرای این طرح که از سال 1389 آغاز شده است 25 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

باباپور هزینه مصرفی برای ساخت راه روستایی سرخه سنگ را 11 هزار میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: این طرح با طول 505 کیلومتر از سال 1389 در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: راه روستایی گاو خس به طول دو کیلومتر از طرح‌های سال 1392 است که با بودجه 4 هزار میلیون ریال احداث شده است.

این مسئول از افتتاح این طرح‌ها در روز سه‌شنبه هشتم بهمن ماه خبر داد و اعلام کرد: این افتتاح‌ها به منظور گرامیداشت دهه فجر است.

انتهای پیام/73002/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول