اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد خبر داد

برگزاری جشنواره روستایی عشایری در پاسارگاد

مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد گفت: جشنواره روستایی و عشایری با هدف قدردانی از زحمات عشایر و روستائیان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره روستایی عشایری در پاسارگاد

عزیز روستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسارگاد اظهار داشت:جهاد کشاورزی به عنوان یکی از سازمان‌های انقلابی برنامه‌های ویژه‌ای در دهه فجر امسال در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری در هر شهرستان زیر نظر این اداره مشغول به فعالیت است، گفت: این کمیته شامل هشت زیرمجموعه بوده که همگی این مجموعه‌ها با هماهنگی و اتحاد مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در این شهرستان در هر دو بخش مرکزی و پاسارگاد علاوه بر طرح‌هایی که در حوزه کشاورزی افتتاح می‌شوند آیین‌های جشنی به مناسبت گرامی‌داشت ایام پیروزی انقلاب برپا خواهند شد.

روستا بیان کرد: جشن انقلاب در روستای اکبرآباد از بخش مرکزی و همچنین روستای ابولوردی از بخش پاسارگاد با کمک کمیته روستایی و عشایری و اجرای برنامه‌هایی متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حاشیه جشنواره‌های روستایی و عشایری نمایشگاهی از محصولات سنتی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی که توسط روستائیان تولید شده است در معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد ابراز داشت: جشنواره روستایی و عشایری با هدف قدردانی از زحمات عشایر و روستائیان در زمینه‌های مختلف و همچنین عرضه دستاوردهای آنان در زمینه تولید محصولات سنتی و صنایع تبدیلی به بازار فروش، برگزار می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: پنج طرح کشاورزی در دهه فجر امسال در پاسارگاد افتتاح می‌شود که اعتبار آنها بیش از 40 میلیارد ریال است و بهره‌برداران نیز با پرداخت تسهیلات از سوی جهاد کشاورزی و آورده خود موفق به راه‌اندازی این طرح‌ها شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد راه‌اندازی کارخانه ترشیجات و شوریجات، بهره‌برداری از گلخانه سبزی و صیفی‌جات، احداث استخر، افتتاح مرکز پرورش مرغ گوشتی و یک مرکز پرورش قارچ را از طرح‌های آماده بهره‌برداری در این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/ 2448/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول