اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

ایجاد 1500 شغل جدید در حوزه صنعت و معدن استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ایجاد یک‌هزار و 500 شغل جدید در حوزه صنعت و معدن استان بوشهر خبر داد.

ایجاد 1500 شغل جدید در حوزه صنعت و معدن استان بوشهر

عباس تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای وسعت و جمعیت بسیار بالایی است و بیشترین تعداد اصناف در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: دشتستان همچنین از نظر صنایع و معادن موجود نیز دارای جایگاه خاصی است و استفاده از ظرفیت‌های معدنی این شهرستان امری بسیار مهم و ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان بخش صنعت و معدن و همچنین حمایت از اصناف در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

تابش تصریح کرد: نظارت و بازرسی از اماکن تجاری و صنفی برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی از ایجاد یک هزار و 500 شغل جدید در حوزه صنعت و معدن استان بوشهر خبر داد و گفت: امسال تعهدات اشتغال حوزه صنعت و معدن استان بیش از 3 هزار شغل بوده که تاکنون یک‌هزار و 538 شغل جدید محقق شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: برای محقق شدن سایر تعهدات این اداره کل نیز برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام شده و امیدواریم با تلاش و فعالیت بیشتر این مهم محقق شود.

تابش تاکید کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف صنعتی است و باید با تدابیر لازم برای استفاده حداکثری از این موقعیت بهره ببریم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول