اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

حمایت از بخش کشاورزی موجب بهبود اشتغال و رفع فقر می‌شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کشاورزان و توجه به نیازهای آنها موجب افزایش اشتغال، تولید و رفع فقر می‌شود.

حمایت از بخش کشاورزی موجب بهبود اشتغال و رفع فقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری دشتستان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیران شهرستانی اظهار داشت: مردم دشتستان همواره در دفاع از نظام اسلامی شایستگی و لیاقت خود را اثبات کرده‌اند و باید خدمات لازم را به این مردم ارائه کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها راه ولایت‌مداری و رسیدن به کمال حقیقی خدمت‌رسانی به مردم است و اصولا انگیزه تشکیل حکومت الهی و اسلامی خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه متولیان حکومت باید با رفتار صحیح خود انگیزه حمایت از انقلاب اسلامی را در بین مردم افزایش دهند، گفت: دین، ائمه (ع) و ولایت فقیه بیش از اینکه نیاز به یاران و اطرافیان به عنوان سیاهی لشکر داشته باشند نیازمند یاران کارآمد، تلاشگر و خدمت‌رسان هستند تا موجب حفظ دین شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره توجه مسئولان را به مشکلات مردم محروم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی جلب می‌کنند و ما باید با فعال کردن تولید و کشاورزی نگاهمان به خارج از کشور را برداریم.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: حمایت از کشاورزان و توجه به نیازهای آنها موجب افزایش اشتغال، تولید و رفع فقر می‌شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در هر شرایطی باید برای رضای خداوند و خدمت به مردم محروم و مستضعف گام برداریم، افزود: کارکنان و مدیران ادارات باید با الگوبرداری از امیرالمومنین (ع) قانون را به نفع مردم محروم تفسیر کرده و از هیچ تخریب و حرف و انتقادی نترسند.

این مسئول اذعان داشت: عزت و ذلت مخصوص خداوند است و باید سرفرازی و عزتمندی را با حرکات صادقانه از خداوند متعال بخواهیم.

وی با تاکید بر اینکه خدماتی که تاکنون انجام گرفته به واسطه تلاش‌های مسئولان زحمتکش است، گفت: عمران و آبادانی و سایر دستاوردها از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و زحمات مدیران در بخش‌های مختلف قابل تقدیر است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در ارتباط با اتفاقات بعد از زلزله اخیر نیز گفت: بنیاد مسکن باید توجه بیشتری داشته باشد تا رضایت مردم در همه مناطق جلب شده و از به حاشیه رفتن خدمات و زحمات جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول