اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع طبیعی کامیاران:

ساختمان اداری منابع طبیعی در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیر منابع طبیعی کامیاران از افتتاح ساختمان اداری منابع طبیعی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

ساختمان اداری منابع طبیعی در دهه فجر افتتاح می‌شود

اسماعیل پیروندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: این ساختمان در سه طبقه و زیربنای 900 مترمربع احداث شده و برای ساخت آن بیش از 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر منابع طبیعی شهرستان کامیاران به سایر برنامه‌های این اداره به مناسبت این ایام اشاره کرد و افزود: کاشت 35 نهال از گونه‌های درختان جنگلی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی یکی دیگر از برنامه‌های این اداره خواهد بود.

وی همچنین به اقدامات منابع طبیعی در خصوص ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: نهال‌کاری گلزار شهدای گمنام از اقدامات منابع طبیعی است که افزایش سرانه فضای سبز شهر کامیاران را به دنبال دارد.

مدیر منابع طبیعی شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: بیش از 15 هزار نهال از گونه‌های کاج، سرو نقره‌ای، سرو خمره‌ای و گونه‌های دیگری که با کم آبی سازگاری بهتر داشته و از لحاظ سرسبزی نمود بیشتری دارند در گلزار شهدای گمنام کاشت می‌شود.

پیروندی در پایان گفت: تمامی دهیاران روستاهای شهرستان کامیاران نیز برای نهال‌کاری مناطق مشخص روستاها اعلام آمادگی کرده‌اند که تحقق این برنامه موجب افزایش سرانه فضای سبز شده و تاثیر قابل‌توجهی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

انتهای پیام/79018/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول