اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده خبر داد

اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرستان لنده برگزار می‌شود.

اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عین‌الله دهقان عصر امروز در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده با اشاره به نحوه پیروزی انقلاب و نقش جوانان در شکل‌گیری آن، گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل رشادت‌ها و دلیرمردی‌های همه اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان غیوری بوده که با سپر کردن سینه در مقابل ابرقدرت‌ها از کیان و ناموس خود دفاع کرده‌اند و با خروج ظلمت نور و روشنایی به کشور بخشیدند.

وی افزود: حضور جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی مؤید بصیرت و تیزبینی آنان و گوش به فرمان امام و رهبر خود بودن داشته که همه بر آن تأکید دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با اشاره به شهدای ورزشکار، ابراز داشت: بدون شک نقش ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل بوده است.

دهقان تصریح کرد: نیروی بالقوه و بالفعل جوانان در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب تأثیر گذار بوده و عزت و سربلندی ایران را به همراه دارد.

وی استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان در زمینه های مختلف را عامل پیشرفت خواند و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین موقعیت برای انتقال مفاهیم و آرمان‌های بلند انقلاب در قالب برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به نسل جوان و پویای کشور است.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده متذکر شد: در همین راستا و برای آشنایی بیشتر جوانان با انقلاب اسلامی و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 30 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر در شهرستان لنده برگزار خواهد کرد.

دهقان با اشاره به برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده، یادآور شد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، عطرافشانی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقات (فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز، بدمینتون، کوهپیمایی) با محوریت ادارات در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مسابقه دو ویژه نونهالان و نوجوانان، دیدار با پیشکسوتان ورزشکار و ایثارگر، برگزاری یادواره شهداء ورزشکار انقلاب اسلامی، حضور ورزشکاران در مراسم 12 و راهپیمایی 22 بهمن ،حضور سازمان یافته ورزشکاران در نماز جمعه مهمترین برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان لنده در دهه مبارک فجر خواهد بود.

دهقان از عدم حضور مسئولان شهرستان در همایش‌های فرهنگی و ورزشی گلایه کرد و بیان داشت: با توجه به نقش و جایگاه ورزش در زندگی انسان می‌طلبد که مسئولان شهرستان نسبت به شناخت و جایگاه ورزش در بین جوانان و نوجوانان و همایش های ورزشی حضوری پُر رنگ داشته و جوانان و نوجوانان را نیز مورد تشویق و ترغیب خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های متنوع ورزشی در ایام دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این ایام باعث ایجاد شور و نشاط انقلابی بین نوجوانان و جوانان خواهد کرد.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان لنده با اشاره به حضور پر رنگ خبرنگاران در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، اضافه کرد: بزرگترین وظیفه و مسئولیت در ایام دهه مبارک فجر بر دوش اصحاب رسانه و خبرنگاران پرُ تلاش شهرستان بوده که رسالت خطیر اطلاع رسانی خویش را در جهت انتقال و پوشش برنامه‌ها به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/82013/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول