اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

میزبانی 100 مسجد از برنامه‌های دهه فجر در قزوین

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین گفت: امسال در استان قزوین 100 مسجد میزبان برنامه‌های فرهنگی و مسابقات قرآن هستند.

میزبانی 100 مسجد از برنامه‌های دهه فجر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل بعد از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر خواستار باشکوه برگزار کردن جشن‌های دهه فجر در استان قزوین شد.

وی اظهار داشت: دهه فجر از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و در سایه دهه فجر است که در سه دهه مشمول نعمت‌های خداوند متعال نظیر استقلال، آزادی و پیشرفت‌های علمی شده‌ایم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین عنوان کرد:‌ مسئولیت مهمی نیز برعهده ماست و دهه فجر دهه با اهمیتی است که باید امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.

این مسئول یادآور شد: امسال در استان قزوین 100 مسجد میزبان برنامه‌های فرهنگی و مسابقات قرآنی تدارکات دیده شده در دهه فجر هستند.

وی عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و همچنین برپایی مسابقات قرآنی، ورزشی، فرهنگی و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در استان قزوین است.

در این مراسم آیت‌الله باریک‌بین با اشاره به اهمیت برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر این دهه را صبح نورانی انقلاب عنوان کرد.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول