اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

کشف بیش از 14 تن مواد مخدر در همدان

فرمانده نیروی انتظامی همدان از کشف 14 تن و 36 کیلو مواد مخدر در 10 ماه گذشته در استان همدان خبر داد.

کشف بیش از 14 تن مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: آرمان‌های نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق مردم، ارزش‌های اسلامی جامعه، آرمان‌های امام خمینی (ره) و قانون و قانونمداری است.

وی با بیان اینکه بزرگترین اولویت در نیروی انتظامی دین‌باوری و رشد متعالی سازمان به لحاظ فردی و اجتماعی است، افزود: رشد و تعالی سازمان از برنامه‌های بلندمدت مجموعه است.

فرمانده نیروی انتظامی به اجرای طرح «همتا» برای پرورش پلیس اشاره کرد و گفت: استعدادیابی، شناسایی افراد مستعد، شایسته‌گزینی از دیگر برنامه‌های در دستور کار نیروی انتظامی است که با جدیت تمام در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه احصای نیازمندی‌های آموزش پلیس در استان یکی از محورهای برجسته به منظور مهارت حرفه‌ای است، تصریح کرد: شناخت برای رشد و تعالی مدیران یک نیاز ضروری است چراکه این مهم در گردش کار نیروی انتظامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مهدیان‌نسب به اجرای طرح الگوی تعالی رفتار نیروی انتظامی در چند سال اخیر به صورت تخصصی متمرکز و غیرمتمرکز در استان پرداخت و گفت: گفتمان خوب، استفاده درست از ذخیره‌های خوب پلیس، جلوگیری از ضرب و شتم، احترام به متهمان، حمایت از حقوق متهمان و کرامت‌مداری در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان به خوبی برگزار نمی‌شود از انجام 14 طرح محوری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی توسط نیروی انتظامی با عنوان عمل خیرخواهانه خبر داد.

فرمانده انتظامی همدان به اجرای 16 طرح پیشگیرانه از اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: به واسطه اجرایی شدن این طرح‌ها ما در بحث سرقت از میانگین کشور 40 درصد جلوتر هستیم.

وی با اشاره به کاهش 6 درصدی سرقت‌های مهم همدان در 14 شاخص و مولفه امنیتی گفت: نیروی انتظامی همدان در حوزه پیشگیری جزو رتبه‌های برتر کشور است.

مهدیان‌نسب با اشاره به اینکه در استان همدان جرائم خشن نداریم، علت اصلی این مهم را اجرای عملیاتی طرح‌های محله‌محور، منطقه‌ای، تخصصی و عملیات‌های مشترک در استان دانست.

وی از اجرای 850 طرح در 44 نقطه، اجرای 9 عملیات فرااستانی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در 10 ماه گذشته عنوان کرد و از کشف 14 تن و 36 کیلو مواد مخدر در همدان طی این مدت خبر داد.

فرمانده انتظامی همدان بهبود اعتیاد در همدان از 100 نفر را 18 نفر دانست و تاکید کرد: این در حالی است که این مقوله در کشور هفت درصد است.

وی از دستگیری 63 باند تهیه مواد مخدر در همدان خبر داد و دستگیری پنج هزار و 900 نفر خرده‌فروش مواد مخدر، برگزاری کارگاه آموزشی برای 24 هزار و 900 نفر، آموزش چهره به چهره 261 هزار نفر در بحث امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول