اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

دستگیری 5 نفر از اعضای تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: پنج نفر از اعضای تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه دستگیر شدند.

دستگیری 5 نفر از اعضای تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان فعالیت می‌کند مراتب در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی و انجام مراقبت‌های ویژه پنج نفر از اعضای باند مذکور شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شدند.

شرفی یادآور شد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از محل فعالیت اعضای باند مقدار 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کردند و در این راستا یک دستگاه خودرو سواری توقیف و به همراه پنج متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: پلیس همیشه و در همه حال همانند سدی در مقابل سوداگران مرگ و مخلان امنیت ایستاده و در این راه کوچک‌ترین تردیدی به خود راه نداده است.

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افراد سودجو با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال اقدام به انتقال مواد محترقه از آن سوی مرزها به داخل کشور می‌کنند، ادامه داد: در این راستا مقابله با قاچاق مواد محترقه در ماه‌های پایانی سال تشدید می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره انتظامی استان مصمم است با انجام اقدامات اطلاعاتی محل‌های ورود، دپو، مسیرهای انتقال و عرضه مواد محترقه در سطح استان را شناسایی و نسبت به پاک‌سازی آن‌ها اقدام کند.

شرفی متذکر شد: آگاهی بخشی به خانواده‌ها از خطرات زیانبار انفجار مواد محترقه، شناسایی محل‌های ساخت و تولید مواد محترقه دست‌ساز و پلمب این مکان‌ها، کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار در زمینه قاچاق مواد محترقه و تقویت ایستگاه‌های ایست و بازرسی از دیگر اقداماتی است که انتظامی استان برای تشدید و مقابله با قاچاق مواد محترقه اندیشیده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان تاکید کرد: هر اندازه خدمت‌رسانی به مردم با صداقت و صحت عمل همراه باشد به همان میزان موجب اعتماد عمومی آحاد جامعه شده و آن خدمت مورد وثوق مردم اجتماع خواهد شد.

شرفی ادامه داد: بررسی آسیب‌های روانی اجتماعی و کشف ریشه و علل آن‌ها قطعا از بروز وقایع بعدی و آفات آن در جامعه جلوگیری خواهد کرد که این فرماندهی آمادگی خود را در خصوص حمایت از طرح‌های تحقیقی و پژوهشی و بررسی ریشه مشکلات اجتماعی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول