اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد

کشف 17 کیلو تریاک و 5 کیلو هروئین در همدان

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر همدان از کشف و ضبط 17 کیلو تریاک و 5 کیلو هروئین طی عملیات ناجا در این شهرستان خبر داد.

کشف 17 کیلو تریاک و 5 کیلو هروئین در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نادر قاسمی ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با اشاره به عوارض و پیامد‌های سوء مصرف مواد مخدر اظهار کرد: یکی از عوارض اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر کاهش کیفیت زندگی سالم فرد آلوده است.

وی با اشاره به گوشه‌نشینی و انزواطلبی فرد آلوده به مواد مخدر افزود: فرد آلوده ارتباط خود را با دوستان مثبت و خویشاوندان سالم از دست داده و در نتیجه به ارتباط با معتادان و افراد ناسالم می‌پردازد.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان مشکلات مالی فرد آلوده به مواد مخدر را از پیامدهای اجتماعی دیگر مصرف مواد دانست و افزود: فرد آلوده به مواد مخدر به شدت از لحاظ مالی دچار انزوا شده و هر آنچه را اندوخته در راه مصرف مواد از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه خانواده به عنوان اساسی‌ترین واحد در جامعه به شمار می‌رود افزود: خانواده نقش اثرگذاری را در جلوگیری از گرایش فرزندان به مصرف مواد مخدر دارد.

قاسمی با اشاره به افزایش 96 درصدی کشف مواد مخدر طی 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: در راستای تأمین امنیت شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده پیگیری‌های خوبی از سوی نیروی انتظامی انجام شده است.

وی طرح‌های پاکسازی نقطه‌های آلوده شهرستان طی امسال را 82 طرح دانست و افزود: 371 نفر در راستای اجرای این طرح، دستگیر شده‌اند.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان از کشف 17 کیلو تریاک و پنج کیلو هروئین با عملیات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی طی شب گذشته خبر داد و افزود: محموله تریاک و هروئین که از جنوب کشور به همدان وارد شده‌ بود دیشب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف 120 کیلوگرم تریاک طی چند روز گذشته از یکی از روستاهای شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در برخی از روستاها مردم از توزیع و مصرف مواد مخدر ابراز نارضایتی می‌کردند که این امر نیز پیگیری شد.

انتهای پیام/89026/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول