اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اتفاقات در بازی مس مقابل سایپا

اسماعیل‌بیگی: از هواداران فوتبال کرمان عذرخواهی می‌کنم

بازیکن بومی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: از هواداران فوتبال و مردم نجیب کرمان به دلیل مسائل پیش آمده در بازی مس ـ سایپا عذرخواهی می‌کنم.

اسماعیل‌بیگی: از هواداران فوتبال کرمان عذرخواهی می‌کنم

وحید اسماعیل‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان بی‌تجربگی و جوانی خود را دلیل عمل اشتباه خود در بازی مس مقابل سایپا عنوان کرد و اظهار داشت: من رشد فوتبالی‌ام را مدیون خانواده فوتبال و مردم کرمان هستم.

وی در ارتباط با مسائل پیش‌آمده در بازی مس با سایپا بیان داشت: دریافت دو گل زودهنگام  موجب شد تمرکزم را از دست بدهم و توهین تعداد انگشت‌شماری از تماشاگرنماها نیز مزید بر علت شد تا عکس‌العمل نامناسبی داشته باشم.

اسماعیل‌بیگی شرایط تیم مس در لیگ برتر را سخت، اما امیدوار کننده ارزیابی کرد و گفت: تیم مس توانایی خارج شدن از بحران را دارد.

بازیکن بومی تیم فوتبال صنعت مس کرمان شوک تغییر سرمربی و حضور لوکابوناچیچ بر روی نیمکت مس کرمان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌های نیمه دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر، مس کرمان با کسب چند نتیجه مطلوب می‌تواند از محدوده خطر خارج شود.

بازیکن بومی تیم فوتبال صنعت مس کرمان خاطر نشان کرد: بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه مس مصمم هستند تا با پیروزی بازی فردا مقابل تیم خوب و مدعی نفت تهران شایستگی‌های خود را ثابت کنند.

انتهای پیام/80011/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول