اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تخریب در فوتبال یاسوج مد شده است

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: آن‌چه که فوتبال یاسوج را ضعیف کرده همین تخریب افراد است.

تخریب در فوتبال یاسوج مد شده است

صمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به این‌که در بازی با تیم گیتی‌پسند اصفهان به همراه خسرو پیروزان دیگر بازیکن شهرداری یاسوج سه کارته است، اظهار کرد: در این مدت و پس از کناره‌گیری هادی برگی‌زر از سرمربی‌گری، کار هدایت تمرینات را بر عهده داشته‌ام.

وی گفت: در بازی‌های گذشته هر چند نتیجه نگرفتیم اما بازی‌های خوبی از سوی بازیکنان به نمایش گذاشته شد که مصداق آن بازی با استقلال اهواز بود چرا که باید این تیم را با اختلاف چندین گل شکست می‌دادیم ولی این‌گونه نشد و بر عکس در این بازی شکست خوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: دو برد خوب تا پیش از نیم فصل نخست کسب کردیم که متأسفانه روند صعودی ما به نیم فصل خورد و با وقفه‌ای که در بازی‌ها به وجود آمد دوباره سیر نزولی آغاز شد.

وی در پاسخ به این سؤال که جمشید غدیری تا چه اندازه می‌تواند به تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای موفقیت در ادامه راه کمک کند، خاطرنشان کرد: غدیری یکی از مربیان کاردان و تاکتیکی در فوتبال کشور است که می‌تواند به فوتبال یاسوج کمک کند.

اکبری ادامه داد: اگر تخریب‌ها و افراد تخریبچی بگذارند می‌توانیم به آینده این تیم خوشبین باشیم اما متأسفانه اکنون فوتبال این شهر گرفتار تخریب همه جانبه افراد علیه یکدیگر شده است.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که عوامل دست‌ اندرکار فوتبال استان از جمله رئیس هیئت فوتبال و مدیرعامل شهرداری یاسوج برای فوتبال این شهر دل می‌سوزانند، تصریح کرد: روی آوردن به تخریب افراد باعث شده که امروز به نوعی در فوتبال به بن‌بست برخورد کنیم.

وی با ابراز امیدواری از این که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور ماندگار شود، افزود: نه تنها می‌توانیم به ماندن خود امیدوار باشیم بلکه به رده‌های بالای جدول هم صعود خواهیم کرد.

اکبری گفت: اگر تیم تنها یک برد در هفته‌های آتی کسب کند آن‌گاه دوباره شاهد کسب نتایج آرمانی همانند سال‌های قبل خواهیم بود.

انتهای پیام/2571/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول