اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر:

فوتبالیست‌های استان بوشهر شناسنامه‌دار می‌شوند

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از شناسنامه‌دار شدن تمامی فوتبالیست‌های استان خبر داد.

فوتبالیست‌های استان بوشهر شناسنامه‌دار می‌شوند

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه خاصی در فوتبال کشور است و نخستین بار توپ فوتبال در بندر بوشهر به زمین زده شد.

وی افزود: بوشهر دارای پیشینه درخشانی در فوتبال است و باید کاری کنیم که بار دیگر شاهد درخشش نام بوشهر در فوتبال کشور باشیم و برای تحقق این مهم باید تلاش کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار جدید بوشهر نگاهی بسیار ارزشمند به ورزش و به ویژه فوتبال دارد و امیدوار هستیم با این نگاه شاهد مرتفع شدن مشکلات ورزش و فوتبال در کوتاه‌مدت باشیم.

نجفی تصریح کرد: هم‌اکنون ایرانجوان بوشهر وضعیت بسیار خوبی در جدول لیگ یک کشور دارد و در صورت حمایت بیشتر می‌تواند به لیگ برتر صعود کند که افتخاری برای استان است.

وی اضافه کرد: نمایندگان استان در سایر لیگ‌های کشوری نیز وضعیت نسبتا خوبی دارند و قهرمانی دریانوردان در لیگ برتر ساحلی نیز افتخاری بزرگ برای استان بوشهر است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه تمام فوتبالیست‌های استان بوشهر شناسنامه‌دار می‌شوند ابراز داشت: به زودی با برنامه‌ریزی انجام گرفته تمام فوتبالیست‌های استان اعم از بازیکنان فوتبال در رده‌های مختلف سنی، بازیکنان فوتبال سالنی و ساحلی و بانوان فوتبالیست و مربیان و مدیران فوتبالی شناسنامه‌دار خواهند شد.

نجفی بیان کرد: تامین منابع مالی پایدار برای باشگاه‌های ورزشی استان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم شرکت‌های خصوصی و دولتی در این راستا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: به تمام شهرستان‌ها سرکشی می‌کنیم و برای برطرف کردن ضعف‌ها و کمبودهای اهالی فوتبال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول