اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مربیان جوان

دوره مربیگری C فوتبال آسیا در قم برگزار می‌شود

دوره مربیگری C فوتبال آسیا با برنامه‌ریزی و همت کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم برای مربیان جوان این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

دوره مربیگری C فوتبال آسیا در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که از فوتبال به عنوان یک صنعت در جهان امروز یاد می‌کنند این صنعت نیز همانند سایر عرصه‌ها به شدت در حالی گسترش و پیشرفت در تمام نقاط دنیا است و هر روز دانش و علوم جدیدی به این رشته اضافه می‌شود.

فوتبال امروز دنیا در جایگاهی قرار دارد که با توجه به پیشرفت‌های علمی در خصوص آن هر انسان مرتبط با این رشته در صورتی که از دانش و علم روز فوتبال برخوردار نباشد با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو می‌شود و به همین خاطر تلاشگران این عرصه، به موضوع آموزش اهمیت زیادی می‌دهند.

در استان قم نیز که گویا با برنامه‌ریزی مسئولان و تلاشگران این رشته، فوتبال در مسیر تحول قرار گرفته است به همت هیئت فوتبال استان قم در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در مسیر افزایش دانش مربیان و نیروی انسانی مرتبط با فوتبال برداشته شده است.

به همین منظور در سال‌های اخیر انواع و اقسام دوره‌های آموزشی و ارتقای دانش مربیان فوتبال در قم برگزار شد و به‌زودی نیز قرار است برای چندمین بار دوره مربیگری درجه C فوتبال آسیا توسط کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم برنامه‌ریزی و به منظور ارتقای دانش مربیان فوتبال قم برگزار شود.

در واقع هدف این است که فوتبال استان قم همچنان در مسیر رشد و تعالی خود و حرکت به سوی توسعه علمی و روزافزون، ابتدا از دانش کافی و وافی برخوردار شود و سپس با بهره‌گیری از سایر توانمندی‌ها به سوی پیشرفت به حرکت خود ادامه بدهد.

این در شرایطی است که در سال‌های اخیر استقبال کم‌نظیری از سوی مربیان فوتبال استان قم به خصوص نیروهای جوانی که تازه به عرصه مربیگری قدم گذاشته‌اند از برگزاری دوره‌های مربیگری پیشرفته در فوتبال و فوتسال صورت گرفته و به نظر می‌رسد این دوره نیز با حضور پرتعداد مربیان فوتبال قم همراه باشد.

بر همین اساس دوره مربیگری C آسیا با حضور مربیان پرتلاش و زحمتکش فوتبال استان قم و با حضور مدرس فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا AFC در نیمه دوم بهمن ماه و به مدت دو هفته با حضور مربیان جوان برگزار خواهد شد.

دوره مربیگری C کنفدراسیون فوتبال آسیا به دو شکل تئوری و عملی در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که طی آن مربیان شرکت‌‌کننده زیر نظر یکی از مدرسان رسمی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین پیشرفت‌های مربیگری فوتبال را فرا خواهند گرفت و در صورت موفقیت در آزمون‌های تئوری و عملی موفق به کسب مدرک می‌شوند.

انتهای پیام/78002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول