اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

اعضای باند تصادفات ساختگی در کرمان دستگیر شدند

دادستان کرمان گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری از طریق تصادفات ساختگی در کرمان دستگیر شدند.

اعضای باند تصادفات ساختگی در کرمان دستگیر شدند

یدالله موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یک باند کلاهبرداری که از طریق ایجاد بروز تصادفات ساختگی و خودزنی‌ اقدام به کلاهبرداری می‌کردند در کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان داشت: بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان کرمان به دادستانی مبنی بر اینکه تعدادی مصدومان سوانح راهنمایی و رانندگی مشکوک بوده و احتمال ایجاد تصادفات ساختگی برای دریافت حق بیمه وجود دارد، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

موحد افزود: با توجه به اهمیت موضوع پرونده برای تحقیقات به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ارجاع و تعدادی افراد مشکوک به هویت «م - گ»، «الف – ش»، « و- ع» و «م – ع» شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده این افراد به عمل ارتکابی اقرار و افراد دیگری را به هویت «ع – ز» و «الف – ز» در شهرستان رفسنجان معرفی کردند.

دادستان کرمان گفت: پس از تعقیب و گریز این دو نفر در رفسنجان، متعاقب با آن چهار نفر دیگر با هویت «م – س»، «ی ـ س»، «م ع» و «ه – ع» شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: برای تمام این افراد به دلیل اتهام کلاهبرداری قرار بازداشت موقت صادر شده است.

موحد افزود: تحقیقات تکمیل پرونده توسط دادیار شعبه هشتم دادستانی کرمان در حال انجام است و شناسایی و دستگیری سایر عوامل در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته محرز شده است که فردی مشهور به « دکتر» که احتمالا ساکن کرج است با عوامل اصلی در ارتباط بوده و با حضور در شهرستان‌ها با بیهوش کردن افراد و مجروح کردن آنها، زمینه ایجاد تصادفات ساختگی را فراهم می‌کرده است.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول