اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

کلاهبرداری به بهانه خرید تضمینی آلوئه‌ورا

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی از دستگیری فردی که با پخش اطلاعیه‌‌هایی با محتوای خرید تضمینی گیاه آلوئه‌ورا اقدام به کلاهبرداری از شهروندان مشهدی می‌کرد، خبر داد.

کلاهبرداری به بهانه خرید تضمینی آلوئه‌ورا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مشهدی به پلیس مبنی بر اینکه فردی به نام جواد با پخش اطلاعیه‌هایی در سطح شهر در خصوص فروش بوته گیاه آلوئه‌ورا اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شکایات مطرح شده کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اخذ اظهارات شکات، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیدمشکی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مورد نظر در مرحله اول بدون کسب مجوز، اقدام به پخش اطلاعیه در سطح گسترده در مشهد کرده است و پس از جلب نظر مشتریان اعتماد آنان را با وعده و وعیدهای مختلف در خصوص خرید تضمینی محصولات پس از به ثمر رسیدن آن گیاه جلب کرده و توانسته مبالغی را از شکات کلاهبرداری کند.

وی تصریح کرد: با بررسی پرونده و پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان متهم را شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در خاتمه با بیان اینکه تاکنون 6 نفر شاکی در این خصوص شناسایی شدند و موضوع کماکان تحت بررسی است، گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول