اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری

30 فعالیت پرطرفدار برای کودکان و نوجوانان خرمشهری برگزار می‌شود

به همت کانون پرورش فکری بیش از 30 فعالیت پرطرفدار برای کودکان و نوجوانان خرمشهری برگزار می‌شود.

30 فعالیت پرطرفدار برای کودکان و نوجوانان خرمشهری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 خرمشهر صبح امروز در گفت‌وگوی آزاد کودکان و نوجوانان خرمشهری این کانون اظهار کرد: کودکان و نوجوانان خرمشهری در بحث‌ها و گفت‌ؤگوهای آزاد کانون پرورش فکری شماره 2 این شهرستان شرکت می‌کنند.

ندا فرسانی تصریح کرد: بحث آزاد یکی از فعالیت‌های این مرکز است که در آن بچه‌ها به همراه مربیان خود به گفت‌وگو با یکدیگر می‌پردازند و از علایق خود و همچنین از انتظارات خود در رابطه با برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون صحبت می‌کنند.

وی افزود: در بحث‌ها و گفت‌وگوهای آزاد برگزار شده، تاکنون اعضا بیشتر رغبت را به برنامه‌های مسابقه‌ای و جدولی و همچنین کارهای دستی با دورریختنی و نمایش خلاق و عروسکی نشان دادند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 خرمشهر در ادامه با بیان این که مربیان در این برنامه‌ها با میل و رغبت کودکان و نوجوانان آشنا شده و با توجه به شرایط و مقررات آنها را در برنامه های خود لحاظ می‌کنند تصریح کرد: این فعالیت هر هفته یک‌بار در این مرکز برگزار می‌شود و تاکنون با استقبال خوب بچه‌ها روبه‌رو شده است.

وی، قصه گویی، نقاشی، کاغذ و برش، بازی و سرگرمی را از دیگر فعالیت‌های پرطرفدار این مرکز معرفی کرد و یادآور شد: این مرکز با همکاری مربیان فرهنگی، هنری و ادبی خود بیش از سی فعالیت را برای کودکان و نوجوانان در طول سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول