اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای طرح رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی آذربایجان غربی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

اجرای طرح رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی آذربایجان غربی

کریم سعید شعبانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به طرح رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی آذربایجان غربی، اظهار داشت: این طرح بر اساس سازمان‌دهی نیروی انسانی در استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه دادن مشاوره به دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در اولویت دوم قرار دارد، تصریح کرد: در دوره ابتدایی برای تسهیل فعالیت‌های مشاوره‌ای و پیشگیری از مشکلات روانی و رفتاری دانش‌آموزان و ارائه خدمات تخصصی به آنان طرح رابطان هسته‌ها انجام می‌شود.

شعبانلو به نحوه اجرای طرح رابطان هسته‌ها و مراکز مشاوره در مدارس ابتدایی اشاره کرد و اذعان داشت: یک آموزگار از مدارس ابتدایی که بالای 30 نفر دانش‌آموز دارد به عنوان رابط مشاوره انتخاب می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: آموزگاران دوره ابتدایی آموزش‌های لازم را در حوزه مشاوره دریافت می‌کنند.

وی به تعداد رابطان مشاوره در مدارس ابتدایی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: یک هزار و 458 رابط برای 261 هزار و 625 دانش‌آموز در سال تحصیلی 92-91 به ارائه خدمات مشاوره مشغول بودند.

شعبانلو ادامه داد: امیدواریم این رقم در سال تحصیلی امسال حفظ شود.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول