اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

نسل‌های جوان حافظان این انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند

فرماندار باشت گفت: نسل‌های جوان ادامه‌ دهندگان راه شهدا و حافظان این انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی هستند.

نسل‌های جوان حافظان این انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید موسی حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که پیرامون تصمیم‌گیری در رابطه با مراسمات ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید، صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، آزاد‌اندیشی و فکر باز جوانان در سراسر میهن اسلامی بوده است.

وی افزود: مراسمات و جشن‌های گرامی‌داشت دهه فجر هر ساله باید پرشورتر از گذشته برگزار و اشتیاق حضور در حماسه‌های این‌چنینی را برای جوانان به وجود آوریم چرا که این جوانان و نسل‌های جوان ادامه‌دهندگان راه شهدا و حافظان این انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی هستند.

حسینی یادآور شد: دهه فجر کتابچه‌ای از خاطرات پرمشقت زنان و مردان ایران است که با اراده و عزم همگانی سرنوشت خود را کور رنگی خارج کردند و کشور خود را سرشار از آزادی و عشق ساختند و حال این کتابچه ارزنده در دستان ما امانت بوده و باید در حفظ و ترویج آن همه توان خود را به کار ببندیم.

این مسئول با اشاره به جانفشانی و ایثار کسانی که انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند، خاطرنشان کرد: کسانی بودند که به ندای امام راحل لبیک گفته و جان خود را در این راه گذاشتند و هم اکنون وظیفه ما در این زمان لبیک گفتن به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حسینی تصریح کرد: جایگاه و اهمیت این انقلاب باید برای نسل‌های جوان تبیین شود و باید دستاورد‌های عظیم آن را برای آن‌ها بازگو کنیم.

وی از عموم مردم دین‌دار و ولایت‌مدار خواست تا با شرکت در مراسمات و جشن‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن به ملت‌های جهان نشان دهند این انقلاب غیر قابل نفوذ بوده و تمام ملت فرزندان انقلاب و سربازان مطیع امر رهبر خواهند بود.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول