اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش مراکز مشاوره آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تا پایان امسال تعداد مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به 20 مرکز می‌رسد.

افزایش مراکز مشاوره آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

 کریم سعید شعبانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به دانش‌آموزان تحت پوشش فرایند مشاوره در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: امیدواریم 70 درصد دانش‌آموزان در سال تحصیلی 93-92 تحت پوشش فرآیند مشاوره قرار گیرند.

وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در حوزه مشاوره تصریح کرد: توسعه مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی یکی از این فعالیت‌ها است.

شعبانلو ابراز داشت: پیشگیری و درمان مشکلات روانی و رفتاری دانش‌آموزان و آسیب‌شناسی مشکلات شایع در مدارس و ارائه راهکارهای لازم به ویژه در مدارسی که فاقد مشاور هستند به عهده این مرکز است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: ارتقای سطح بهداشت روانی مدارس و کمک به دانش‌آموزان در حوزه مددکاری اجتماعی از جمله فعالیت‌های مرکز مشاوره است.

وی با اشاره به مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: تاکنون 15 مرکز مشاوره در استان وجود دارد و اخیرا هم دو مرکز زیاد شده است و با اقدامات صورت گرفته تا پایان امسال، تعداد مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی را به 20 مرکز خواهیم رساند.

شعبانلو گفت: مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آذربایجان غربی در سال تحصیلی 92-91 رتبه نخست را در کشور کسب کرده است و مورد تقدیر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

انتهای پیام/61010/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول