اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

برنامه‌های دهه فجر باید ماهیت مردمی انقلاب را حفظ کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نهادهای برنامه‎ریز گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب باید افزایش نقش مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند و تلاش کنند ماهیت مردمی انقلاب حفظ شود.

برنامه‌های دهه فجر باید ماهیت مردمی انقلاب را حفظ کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌اوسط‌ هاشمی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل اراده مطلق مردم در برابر حکومت جور بود و همین اراده هشت سال جنگ تحمیلی را به نتیجه رساند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در طول سال‌های پیروزی انقلاب نیز باز هم همین اراده در مقابل قانون گریزی‌های ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرد.

وی ضمن تاکید بر احترام بیش از پیش برای اراده مردم بر حفظ و پاسداری نظام گفت: نهادهای برنامه‎ریز گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب باید افزایش نقش مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند و تلاش کنند ماهیت مردمی انقلاب حفظ شود.

‌هاشمی با بیان اینکه یکی از دلایل باشکوه برگزار شدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین حضور و مدیریت مردمی هیئت‎های مذهبی است تصریح کرد: برنامه‎ریزی مردم نهاد و تشکیل گروه‎های محله‎ای برای پاسداشت دهه فجر باید آغاز و تقویت شود، این حضور می‎تواند نگاه‎های مسموم دشمنان نظام را نا امیدتر از گذشته کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم متفاوت نگریستن و تغییر رویکرد در اجرای امور گفت: باید بذر انقلاب و ارزش‎های آن در نسل سوم انقلاب کاشته شوند، جوانان باید خود را در برابر اراده پدرانشان مسئول بدانند، باید با پرورش نقش انشاء دانش آموزی و مقالات دانشجویی سعی در ایجاد روحیه تفکر و تحقیق در میان جوانان کرد.

وی ضمن تاکید بر حق آزادی بیان و پرسمان دانشجویی اضافه کرد: دانشگاه زمینه فعالیت آزاد شوراهای صنفی و تشکل های دانشجویی را در این ایام برای برگزاری مراسمات گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان اذعان داشت: سیاست دولت تدبیر و امید واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولتی به بخش‌های خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد است تا با سرعت بیشتری امکان بهره‌برداری از آنها فراهم شود.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول