اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

سازمان ملل به سازمان ایالات متحد آمریکا ‌بد‌ل شده است

امام جمعه موقت کرمان گفت: اکنون سازمان ایالات متحد آمریکا در سازمان ملل شکل گرفته است.

سازمان ملل به سازمان ایالات متحد آمریکا ‌بد‌ل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز کرمان با اشاره به نشست ژنو 2 اظهار داشت: در این نشست‌ها هیچ معجزه‌ای رخ نمی‌دهد و هیچگاه تروریست‌ها را محکوم نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور ایران در ژنو 2 نیز تنها به چند دقیقه سخنرانی خاتمه می‌یافت، ابراز داشت: حقیقت برای مردم روشن شده است که کشورهای حاضر در این نشست به فکر مردم سوریه و آزادی آنها نیستند.

صباحی تصریح کرد: تاکنون می‌گفتیم که سازمان ملل متحد، مجموعه‌ای از دولت‌های متحد و برای دفاع از حقوق ملت‌ها تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون باید گفت که سازمان ایالات متحد آمریکا در سازمان ملل شکل گرفته و به فکر آزادی کشورهایی مانند سوریه نیستند.

صباحی افزود: کشورهایی مانند عربستان اگر راست می‌گویند به مردم خود آزادی دهند.

خطیب جمعه کرمان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بهمن ماه یکی از حوادث مهم تاریخ اسلام واقف است و باید این واقعیت‌ها را برای نسل جدید بیان کرد.

وی اظهار داشت: نسل جدید حق دارد که همه چیز را بداند و بشنود، در انقلاب اسلامی واقعیت‌هایی نهفته است که باید به روشنی بیان شوند.

صباحی بیان داشت: حرف‌های زیادی از انقلاب برای گفتن وجود دارد که در رأس آنها شخصیت بزرگ و کم‌نظیر تاریخ اسلام امام خمینی (ره) است.

وی افزود: خدمات ارزنده‌ای توسط علمای بزرگ و اندیشمندان به اسلام شده است و اسلام افتخار می‌کند که می‌تواند چنین نیروهایی را تربیت کند.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: شخصیت امام خمینی (ره) ناگفته مانده است، ابعاد شخصیتی امام راحل در زمینه اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و ... باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول