اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

سازمان ملل زیر سلطه آمریکا قرار دارد

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: سازمان ملل متحد زیرسلطه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی قرار داشته و از قدرت مستقل برخوردار نیست.

سازمان ملل زیر سلطه آمریکا قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: برای برپایی نشست ژنو 2، بانکی‌مون ایران را دعوت کرد اما به خاطر فشار آوردن آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در کمتر از 24 ساعت دعوت خود را پس گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نشست ژنو 2 بدون حضور ایران اسلامی نتیجه ندارد، اضافه کرد: ایران اسلامی در حال حاضر یکی از کشورهای کلیدی در جهان به ویژه خاورمیانه قلمداد می‌شود، بنابراین بدون حضور نماینده کشور ما این قبیل جلسات فاقد خروجی است.

باقری به ترفندهای آمریکا مبنی بر تهدید، تطمیع، تحریک و ... اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی تاکنون با اقتدار رو به جلو گام برداشته و تحت تاثیر هیچ یک از حقه‌های دشمنان خود قرار نگرفته است، این پایداری در سایه حمایت ملت بزرگ نظام اسلامی از دست‌اندرکاران و تصمیم‌سازان به دست آمده است.

وی بر ضرورت الهام گرفتن از نبی اکرم (ص) در همه شئون اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تاکید کرد و اظهار داشت: حضرت محمد (ص) نیز قرن‌ها پیش از ما محاصره اقتصادی دشمنان را تجربه کرده‌اند ولی در مقابل اراده و خواست آنها تسلیم نشدند.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول