اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه سوادکوه:

حماسه 7 اسفند شیرگاه نمونه‌ای از مقاومت ولایتمدارانه است

امام جمعه شیرگاه سوادکوه گفت: حماسه شش بهمن آمل و هفت اسفند شیرگاه نمونه‌ای از مقاومت ولایتمدارانه ملت ایران است.

حماسه 7 اسفند شیرگاه نمونه‌ای از مقاومت ولایتمدارانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در نماز جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه پیروی از راه انبیا از صفات مومنان است، افزود: امر به نماز و زکات از دستورات انبیا به خانواده خود و امت‌ها بوده است.

امام جمعه شیرگاه سوادکوه با تاکید بر اینکه یکی از صفات مهم والدین، تربیت دینی فرزندان است، افزود: تقوا باعث نجات مومنان از آتش جهنم می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه مردم حماسه شش بهمن آمل و هفت اسفند شیرگاه را از کربلا آموختند، تصریح کرد: حماسه شش بهمن آمل و هفت اسفند شیرگاه نمونه‌ای از مقاومت ولایتمدارانه ملت ایران است.

خطیب جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به اینکه سازمان ملل سازمان قدرت‌های سلطه‌گر و طرفداران ترور است، گفت: سازمان ملل در مسیر اهداف قدرت‌های سلطه‌گر گام بر می‌دارد.

*شجاعت انقلابیون در دهه فجر بیان شود

امام جمعه پل سفید سوادکوه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان صفات متقیان، گفت: متقیان با صفات الهی خود الگویی برای جامعه دینی محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام احمد قربانی به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم اشاره کرد و افزود: حضور حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران فرصت مناسبی برای کسب فیض از آنان برای سعادت است.

وی با گرامیداشت دهه فجر و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای بیان شجاعت‌های انقلابیون، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ناصرالحق در مازندران بیانگر ظرفیت فرهنگی و دینی این استان در مسیر تعالیم ائمه است.

*موفقیت نشست ژنو با عدم حضور ایران کاهش یافته است

امام جمعه زیراب سوادکوه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان سبک زندگی از دیدگاه ائمه اطهار(ع)، گفت: رعایت مکارم اخلاقی، مواظبت از زبان، اخلاص در عمل، ترس از خدا و رعایت حقوق دیگران از عوامل زندگی به سبک اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی رضانژاد با اشاره به سالروز مسدود کردن فرودگاه امام در چهار بهمن 57، افزود: امام راحل تصمیم به بازگشت از تبعید گرفته بود و تاکید علما و مردم و سیاسیون به این بازگشت موجب ضعف حکومت پهلوی شد.

وی با اشاره به نشست ژنو و وجود نگاه‌های استبدادی در طرف‌های مخالف سوریه، خاطرنشان کرد: موفقیت نشست ژنو با عدم حضور ایران کاهش یافته است.

رضانژاد، افزود: شجاعت دبیرکل سازمان ملل با پس گرفتن دعوت از ایران زیر سئوال رفته است و این اقدام با اشاره آمریکا بوده است.

خطیب جمعه زیراب با یادآوری حماسه شش بهمن آمل، گفت: مردم مازندران با مقاومت در برابر دشمنان و منافقان کارنامه درخشانی در حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند.

انتهای پیام/86015/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول