اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

افزایش بودجه‌های فرهنگی و قرآنی ضروری است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بودجه‌های فرهنگی و قرآنی ضروری است.

افزایش بودجه‌های فرهنگی و قرآنی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های قرآنی دشتستان با قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه قرآنی اظهار داشت: حضور در میدان آموزش و پرورش قرآنی یکی از بهترین فعالیت‌هاست که نصیب هر فردی نمی‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش قرآن به نوجوانان و جوانان اجر والایی دارد و آرزومندیم همه ما با نور قرآن محشور شویم و از قاریان و حافظان که با قرآن مانوس شده‌اند طلب دعای خیر داریم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه در زمینه علوم قرآنی و دینی، گفت: متاسفانه در بودجه‌های مختلف از سال‌های گذشته تا کنون، به فعالیت‌های فرهنگی توجه جدی و شایسته‌ای نشده و لازم است همه مسئولان در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: درمان بسیاری از مشکلات و دردهای بشر در آموزه‌های قرآن کریم نهفته است که باید شیوه بهره‌مندی از آیات قرآنی را یاد بگیریم و قرآن مجید را صرفاً در تلاوت و حفظ آن خلاصه نکنیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه شهدا در مسیر قرآن حرکت کردند، افزود: همه بزرگانی که عاقبت آنها ختم به خیر شد و همچنین شهدا که به تکلیف خود در زمان لازم عمل کردند، آموزه‌های قرآنی را درک کرده بودند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس اذعان داشت: تشکل‌های محلی، مردمی و حمایت‌های خیرین برای ترویج فضای قرآنی در سطح شهرستان باید افزایش یابد تا نور قرآن در جامعه و محیط زندگی ما کم نشود.

این مسئول خاطرنشان ساخت: موسسات و مراکز آموزشی قرآنی در سطح شهرستان وجود دارند که باید مورد حمایت بیش از پیش نهادهای مربوطه قرار گیرند تا بتوانند ماموریت‌های خود را به بهترین شکل به انجام برسانند.

موسوی‌نژاد از قرآن‌آموزان خواست تا با اهتمام و پشتکار بیشتر به فراگیری و درک آموزه‌های قرآنی بپردازند و همچنین آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و پشتیبانی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اعلام کرد.

انتهای پیام/2452/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول