اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 35 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر سیراف

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 35 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر سیراف خبر داد.

اجرای 35 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر سیراف

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان قرآنی کنگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه امروز بسیار ضروری است و باید از امکانات موجود برای اجرای برنامه‌های قرآنی بهره ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با تشریح فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بندر باستانی سیراف افزود: برنامه‌های متنوعی در نیمه دوم امسال در بندر سیراف تدارک دیده‌ایم.

اهرمی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، برگزاری جشن‌های مختلف انقلاب در سیراف در دستور کار این اداره و دیگر ادارات و نهادهای این شهر قرار گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان بیان کرد: اجرای برنامه‌های متعدد قرآنی با همکاری دارالقرآن امام صادق (ع)، پیگیری مسائل فرهنگی شهر سیراف، همکاری با دفتر امام جمعه، تعامل و بازدید از روحانیون بومی و مستقر و برگزاری گفتمان‌های دینی از اهم برنامه‌های این اداره در سیراف محسوب می‌شود.

اهرمی با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی ابراز داشت: سبک زندگی اسلامی از معیارهای مهمی است که مقام عظمای ولایت نسبت به آن توجه ویژه‌ای دارد و در توسعه فرهنگی این مرز و بوم از حساسیت‌های مهمی برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه‌های مذهبی و قرآنی شهرستان در سال جاری افزود: برگزاری نشست‌های دینی در سطح مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها، اجرای کارگاه‌های آموزشی و گسترش فعالیت‌های تخصصی قرآنی در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 35 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر سیراف خبر داد و گفت: در سه ماه پایانی امسال این برنامه‌ها در مناطق مختلف بندر سیراف با مشارکت فعالان قرآنی برگزار خواهد شد.

اهرمی یادآور شد: مسئولان باید از فعالیت‌های فرهنگی و دینی حمایت کنند تا بتوانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول