اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

توسعه فعالیت‌های قرآنی در مناطق اهل تسنن

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت‌های قرآنی در مناطق اهل تسنن صورت می‌گیرد که این فعالیت‌ها از نظر کمی توسعه داشته و مورد استقبال مردم واقع شده است.

توسعه فعالیت‌های قرآنی در مناطق اهل تسنن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: سازمان تبلیغات در زمینه دریافت و ثبت‌نام مبلغان در کشور همکاری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی در مناطق اهل تسنن برگزار می‌شود و این فعالیت‌ها توسعه کمی دارد و مورد استقبال مردم واقع شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فرق و نحله‌های مختلف گفت: سازمان در این زمینه تدبیر خاص اندیشیده و فعالیت‌هایی برای مبارزه به این نحله‌ها انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حوزه فناوری نیز امکانات خوبی در اختیار طلاب و مبلغان قرار گرفته و در زمینه هنر نیز کالاهای فرهنگی تولید شده است.

ارائه خدمات سازمان تبلیغات متناسب با نیازهای روز

حجت‌الاسلام عباس اسکندری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام خاموشی گفت: از زمان انتصاب وی به این سمت، سازمان تبلیغات از نظر کیفی و کمی توسعه پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تنوع و ارائه خدمات منطبق با نیازهای روز اتفاق افتاده و این سازمان به عنوان مجموعه وسیع و گسترده ایفای نقش می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فعالیت‌های چاپ و نشر گفت: این سازمان کتاب‌هایی با تیراژ بالا را به خود اختصاص داده و کتاب «دا» جایگاه مناسبی در کشور باز کرده است.

وی عنوان داشت: این سازمان به نقش مساجد و تاثیرگذاری مسجد توجه داشته و در زمینه مباحث قرآنی فعالیت‌هایی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/78003/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول