اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

حماسه 6 بهمن در تثبیت نظام بسیار اثرگذار بود

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه حماسه شش بهمن در تثبیت نظام بسیار اثرگذار بود، گفت: نباید بگذاریم برخی منحرفان این حماسه بزرگ را به تحریف بکشانند.

حماسه 6 بهمن در تثبیت نظام بسیار اثرگذار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه و مراسم گرامیداشت شهدای ششم بهمن ماه سال 60 آمل ابراز داشت: واقعه و حماسه ششم بهمن ماه باید در همه ابعاد و زوایا تحلیل شود.

وی افزود: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کرد مردم از انقلاب و نظام خسته شدند، به آمل آمد تا از این شهرستان به لحاظ گوناگون کار خود را آغاز کند ولی با بصیرت و آگاهی مردم روبرو شده و شکست سنگینی خورد.

مسلمی با اعلام اینکه دفاع مقدس، وقایع کردستان و حماسه ششم بهمن و درهم کوبیدن منافقان و کمونیست‌ها در شمال کشور سه حادثه بزرگ آن زمان بودند که دشمنان با آن قصد تزلزل در نظام را داشتند، اذعان داشت: نکته مهم اینکه امام امت در سال 60 با ته مانده‌های سربازان استکبار در کشور تسویه‌حساب داخلی کرد و آنها قصد داشتند در راه مقابله با امام برآیند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل قیام ششم بهمن را در تثبیت نظام بسیار موثر و اثرگذار دانست و یادآور شد: این واقعه آنقدر بزرگ است که در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل به عنوان الگویی برای آیندگان برجای مانده است.

مسلمی با تاکید اینکه مسئولیت مسئولان این شهر به برکت خون شهدا است و این مسئولیت یک امتحان برای ما است، ادامه داد: اگر امروز مسائل بدحجابی را شاهد هستیم دشمن با این حرکت می‌خواهد ما را تست کند.

این مسئول با اعلام اینکه خیلی افراد در این شهرستان سعی دارند واقعه ششم بهمن را رو به فراموشی ببرند و در آن تحریف ایجاد کنند، تصریح کرد: هم‌اکنون نیز می‌خواهند در برگزاری برنامه‌های این هفته تاثیر منفی داشته باشند ولی خوشبختانه مسئولان شهری با تعامل و همدلی مانع بزرگی در مقابل اهداف شوم دشمن هستند.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه انحرافاتی در حال ورود به این حماسه است تا خالقان این حماسه که مردم، بسیج و سپاه بودند را از محو کنند، خاطر نشان کرد: اگر در هر استانی این واقعه روی می‌داد کل مسئولان استانی در یک هفته پای کار می‌آمدند البته ما نیز باید با ایجاد ستاد قوی دائمی هر روز از سال در این زمینه کار کنیم.

مسلمی با بیان اینکه مسئولان باید این حماسه را در آمل به عنوان یک تاریخ نگاه کنند، گفت: یکی از اقدامات بزرگ امسال معرفی شهیده طاهره هاشمی به عنوان شهیده شاخص سال در سطح کشور بود که این مهم باعث افتخار آملی‌ها بوده و برای مقام والای این شهیده نیز کنگره بزرگی در این شهرستان با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

انتهای پیام/86012/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول